Business Development Manager Remote Services

Nové Město, Praha
Plný úvazek
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Pokročilý B2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

SECURITAS ČR s.r.o.

V České republice pomáháme dělat váš svět bezpečnější již 31 let. Jsme bezpečnostní agentura SECURITAS se sídlem v Praze a pobočkami po celé ČR.

Jaká bude naše spolupráce

Vaší pracovní náplní bude zejména:

  • aktivně vyhledávat a oslovovat potenciální síťové zákazníky pro prodej monitorovacích služeb a vzdáleného kamerového videodohledu
  • vyhledávat, spravovat a řídit třetí strany pro prodej dedikovaného portfolia tzv. “Remote Services”
  • zpracovávat RFI (průzkumy trhu), výběrová řízení u nových či stávajících klientůu zákazníků budovat a rozvíjet vztahy s klíčovými stakeholdery
  • využívat obchodní CRM k řízení a správě obchodních příležitostí. Plánovat a řídit obchodní aktivity s cílem dosahovat stanovených KPI.
  • Připravovat, uzavírat smlouvy či rámcové smlouvy se zákazníky a partnery třetích stran dle standardů SČR a
  • na základě obhlídek objektů posuzovat klíčové bezpečnostní potřeby a rizika zákazníků
  • vést obchodní jednání a prezentovat služby, koordinovat referenční návštěvy Securitas Operations Center

Hledáme právě Vás, pokud máte/jste:

  • prokazatelné zkušenosti v B2B obchodu, ideálně v oblasti bezpečnosti nebo služeb
  • zkušenosti s tvorbou zákaznicky orientovaných a efektivních řešení
  • výborné argumentační, vyjednávací a prezentační schopnosti
  • silnou orientaci na výsledek
  • schopnost komunikovat s lidmi na různých úrovních – denně budete v kontaktu s kolegy a zákazníky od ředitele přes techniky
  • aktivní řidič/ka – za našimi zákazníky budete hodně cestovat
  • dobrou znalost angličtiny - část našich klientů je anglicky hovořící
  • znalost práce s MS Office a obchodním CRM
  • schopnost pracovat samostatně, ale zároveň jste týmový hráč
  • preciznost, spolehlivost, časová flexibilita, odolnost vůči stresu a přirozený "zápal" pro věc

Vaší velkou výhodou bude:

  • znalost trhu bezpečnostních služeb a technologií
  • rozumíte principům analýzy bezpečnostních rizik
  • máte praxi v projektovém řízení

Co vám nabízíme:

  • Zajímavou práci a konkurenceschopné mzdové ohodnocení
  • Služební vozidlo i k soukromým účelům
  • Poskytnutí kvalitního technického vybavení (notebook, mobilní telefon)
  • Technické zázemí pražské kanceláře, pokud zrovna nebudete pracovat z domova nebo nebudete na schůzce u zákazníka
  • Příspěvek na penzijní spoření po jednom roce
  • Exkluzivní slevy na tarif u mobilního operátora
  • Příspěvek na kartu Multisport Benefit
  • Firemní akce
  • Kurzy anglického jazyka
  • Profesní rozvoj a předávání zkušeností od vašeho nadřízeného a kolegů
  • Know-how leadera bezpečnostní trhu

Zaujala Vás tato pracovní pozice? Máme radost! Odpovězte nám prostřednictvím níže uvedeného odkazu a zašlete nám svůj aktuální životopis. V případě, že budete splňovat naše požadavky, budeme Vás co nejdříve telefonicky kontaktovat.

Benefity

  • Práce z domova
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Služební auto
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na spoření / pojištění

Sídlo firmy

SECURITAS ČR s.r.o.
Kateřinská 466/40
120 00 Praha

IČO: 43872026
Datová schránka: eapzm3c
Další informace:
GPS: 50.075114570598,14.428093950072,
S-JTSK: -742511.93 -1044440.40, RUIAN: 25326309

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!

Tykání na pracovišti

Tykání na pracovišti

Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.

Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

VYHRAJ 1 000 Kč!

Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

JDU HODNOTIT