- Plný úvazek
O nás
Jsme Manuvia, mezinárodní společnost a váš HR partner v regionu CEE. Na lokálním trhu vám poskytujeme globální řešení. Pro naše klienty jsme odborníky–partnery v HR službách a pro naše kandidáty jsme profesionály podporujícími je v jejich potenciálu. V HR službách není nic, co bychom vám nemohli nabídnout.
Náplň práce:
Chcete rozvíjet své schopnosti, utvářet strategické procesy a vést tým k úspěchu v prestižní mezinárodní společnosti, která se pyšní výrobou prověřených kvalitních produktů a nabízí perspektivní kariérní zázemí?
Domluvíte se německy?
Pak možná hledáme právě Vás!
Co bude Vaším úkolem?
- Vedení úseku logistiky s cílem zajistit výkon a dosahování stanovených cílů, jako jsou TTT, servis logistiky, nákladové cíle, plnění denních termínů, optimalizace zásob, snižování dodacích termínů, kvalita, BOZP a ŽP.
- Rozvíjení logistického úseku s důrazem na zlepšování používané techniky a metod, které přispějí ke zvýšení efektivity a kvalitativních standardů celé společnosti.
- Plánování a řízení výroby, včetně zpracování zakázek s ohledem na požadavky zákazníků, což vyžaduje dodržování stanovených ukazatelů a zajišťování optimálního fungování výrobních procesů.
- Zodpovědnost za plánování a řízení příjmu zakázek a výrobních kapacit, včetně eliminace opožděných zakázek tak, aby se minimalizovala rizika zpoždění a zvýšila spokojenost klientů.
- Komplexní zajištění vedení zásob včetně pravidelné roční inventury, což přispívá ke zlepšení řízení zásob a přesnosti inventární kontroly.
- Analýza a přijímání opatření k odstranění odchylek od stanovených cílů s cílem neustále zlepšovat efektivitu a výkonnost logistiky.
Co od Vás očekáváme:
- Vysokoškolské vzdělání zaměřené na logistiku nebo střední technické/obchodní vzdělání s odpovídající dodatečnou kvalifikací.
- Víceletá pracovní zkušenost v příslušném oboru, přičemž zkušenosti z průmyslového prostředí jsou výhodou.
- Znalost principů LEAN a schopnost je aplikovat v praxi.
- Silné komunikační schopnosti a schopnost efektivního vedení týmu.
- Dobrá znalost MS Office a uživatelského softwaru včetně ERP systémů, ideálně MS AX.
- Analytické a strategické myšlení, schopnost pracovat samostatně a efektivně řešit problémy.
- Pokročilá znalost německého jazyka (podmínka) a anglického jazyka (velká výhoda).
Co Vám můžeme nabídnout:
- Zajímavou a odpovědnou práci v kolektivu zkušených zaměstnanců, kde se budete moci dále rozvíjet a učit.
- Odpovídající finanční ohodnocení, které reflektuje Vaše dovednosti a přínos pro společnost.
- Služební mobilní telefon a notebook pro usnadnění komunikace a plnění pracovních úkolů.
- Možnosti dalšího vzdělávání, včetně kurzů cizích jazyků, které podpoří Váš profesní rozvoj.
- Stravenky v hodnotě 140 Kč na den jako příspěvek ke stravování.
- Příspěvek na penzijní připojištění jako podpora finanční stability a zabezpečení Vaší budoucnosti.
Neváhejte a zašlete nám váš životopis, ozveme se vám!
Tento inzerát je psán v mužském rodě pouze z důvodu zjednodušení textu, ale vítáme uchazeče všech genderových identit.



