- 29 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Trainee program
- Vhodné také pro cizince
Odbornost, zkušenost a praxe spol. MIKUPEX TRADE s.r.o. je postavena na více než 25ti leté kontinuální praxi na trhu práce v ČR. Našim klientům můžeme velmi účinně pomoci s jejich personálními potřebami, pomáháme jim nalézt pracovníky od nekvalifikovaných výrobních dělníků až po jejich TOP management.
Naším klientem je americká pekárna a tortilleria s dlouholetou tradicí, která dodává své produkty po celé Evropě.
Aktuálně hledáme do týmu nového kolegu/kolegyni na pozici Operations Manager, který/á zastřeší kompletní provoz firmy.
- zodpovědnost za následující oblasti ve společnosti: Výroba, Údržba, Sklad a logistika, Zákaznický servis vč. přijímání objednávek, Nákup
- řízení a podpora výrobního týmu (12 lidí) a týmu zákaznického servisu, dopravy a skladu (celkem 5 lidi)
- napřímo budete zodpovědní za výběr nových dodavatelů, příjem a řešení reklamací a všech ostatních připomínek/návrhů od klientů
- nákup - objednávání / nákup tuzemské i mezinárodní dopravy a zodpovědnost za výběrová řízení na nové dodavatele
- Spolupráce na implementaci ERP
- pravidelný reporting KPI’s
- ad-hoc úkoly spojené s chodem kanceláře a požadované majitelem společnosti
- praxi na podobné pozici ve výrobní firmě ideálně 5 let
- pokročilá znalost práce na PC - Excel, práci v MS Office (Teams, Outlook, Sharepoint výhodou)
- komunikativní znalost AJ (denní využití)
- příjemné vystupování a pro-zákaznický přístup
- samostatnost a schopnost zorganizovat si práci
- spolehlivost, zodpovědnost, aktivní přístup
- nástup možný ihned, případně dle dohody
- práci na plný pracovní úvazek
- flexibilní pracovní dobu
- odměňování + benefity: v závislosti na vašich zkušenostech
- pracoviště: ze začátku Ondřejov a po přestěhování provozovny (za cca 3 měsíce) Sázava
- zázemí úspěšné, stabilní a prosperující společnosti,
- přátelský tým kolegů, možnost zajímavého osobního a profesního růstu
- nástup možný ihned, případně dle dohody
Pokud Vás naše nabídka zaujala, pošlete nám životopis ideálně i s motivačním dopisem, a to přes tlačítko u inzerátu. Těšíme se na Vás.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.