- 30 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Hledáte pracovní příležitost, kde si svou práci budete organizovat sami? Zajímá Vás, co se děje na pracovním trhu a v oblasti HR? Baví Vás být úspěšní a ovlivňovat výsledky své práce? Nejste spokojeni s Vaším současným zaměstnavatelem? Máte zájem pracovat pro nejúspěšnější personální agenturu v České republice a podílet se tak na jejím růstu?
Pokud ano, tak čtete inzerát v pravý čas, protože právě posilujeme naši pobočku Business Services!
V rámci spokojenosti, dobrých referencí našich mezinárodních klientů a neustále přibývajícím projektům rozšiřujeme náš tým. Pokud se chcete posunout v rámci Vaší kariéry, získat nové zkušenosti a stát se součástí jedničky na trhu, pak zvažte naši příležitost.
Člověk hlásící se na pozici do naší společnosti bude mít možnost participovat podle zkušeností a zaměření na různorodých mezinárodních projektech.
Během pracovních zkušeností získáte mnoho zajímavých kontaktů a budete se potkávat se zajímavými lidmi z nadnárodních společností. Těšíme se na zaslané životopisy všech, kteří by rádi rozšířili a posílili náš tým!
Pro více informací se můžete podívat na naše webové stránky: http://www.grafton.cz/o-nas/
BENEFITY:
A co Vám nabídneme my?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.