- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Team Leader do divize Business Services v Praze.
Baví Vás být úspěšní a ovlivňovat výsledky své práce a ostatních členů v týmu? Zajímá Vás, co se děje na pracovním trhu a v oblasti HR? Máte zkušenosti v rámci HR a vedení lidí / či byste rádi na takové pozici pracovali a současný zaměstnavatel Vám takovou příležitost neumožnil? Máte zájem pracovat pro nejúspěšnější personální agenturu v České republice a podílet se na práci v rozvíjející se divizi Business Services?
Pojďte pracovat s těmi nejlepšími! Jsme jednička na trhu v oblasti náboru kandidátů a právě rozšiřujeme náš tým a proto hledáme nového šikovného kolegu/kolegyni na pozici Team Leadera v rámci divize Business Services.
Grafton je předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě s 30 pobočkami v 6 zemích.
V současné době hledáme týmového hráče, který má zájem posílit stávající oddělení Business Services, rád navazuje vztahy, má zodpovědný přístup, ocenil by možnost spolupráce s klienty z mezinárodního prostředí a zároveň uvítá práci v rámci zábavného a přátelského kolektivu.
Chtěli byste se dozvědět víc? Pokud jste člověk, kterého hledáme a zároveň by Vás zajímalo více informací k náplni práce, napište nám něco o sobě. Těšíme se na zaslané životopisy všech, kteří by rádi rozšířili a posílili náš tým!
Pro více informací se můžete podívat na naše webové stránky: http://www.grafton.cz/o-nas/
POŽADAVKY:
Hledáme člověka, který umí jedna s lidmi, má zkušenosti s náborovými technikami a má motivaci rozvíjet současný tým.
Naši klienti jsou z mezinárodního prostředí, kteří rozšiřují své aktivity v rámci Prahy a my jsme pro ně spolehlivým partnerem při náboru a projektových aktivitách. Z důvodu rozšiřování našich aktivit jsme se rozhodli i posilnit tým o další členy.
A v neposlední řadě – Budete mít pod sebou podřízené, takže asertivita a schopnost motivovat kolegy je nezbytností!
BENEFITY:
A co Vám nabídneme my?
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?