- 43 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Odbornost, zkušenost a praxe spol. MIKUPEX TRADE s.r.o. je postavena na více než 25ti leté kontinuální praxi na trhu práce v ČR. Našim klientům můžeme velmi účinně pomoci s jejich personálními potřebami, pomáháme jim nalézt pracovníky od nekvalifikovaných výrobních dělníků až po jejich TOP management.
Profil firmy:
Pro našeho klienta, zabývajícího se odpadovým hospodářstvím a pomocí velkým nadnárodním firmám, developerským společnostem i středním podnikům s komplexním řešením staveb (likvidace odpadů, doprava, zemní práce apod.) hledáme vhodné kandidáty na pracovní pozici: Administrátor/ka, podpora týmu.
Aktivně hledáte zaměstnání, nebo zvažujete jeho změnu?
Kromě zajímavého mzdového ohodnocení nabízíme především stabilní a zajímavou práci ve velmi dobrém pracovním týmu, a možnost zajímavého profesního a odborného růstu v rámci společnosti.
Pozice je vhodná zejména pro pečlivé, samostatné a iniciativní kandidáty/ky s velmi dobrými organizačními a komunikačními schopnostmi.
Zareagujte, rádi si i s Vámi o možnosti práce popovídáme.
- Administrativní podporu:
- příprava veškerých podkladů pro fakturaci + příprava podkladů pro mzdovou účetní
- evidenci kontaktů, správu dokumentů, zajištění organizačních záležitostí
- podporu pro tým obchodních zástupců, asistence při přípravě obchodních schůzek, zajištění potřebných materiálů a organizace cest
- Kontrolu dopravců převážející odpady společnosti, evidence odpadů, tvorba potvrzení o převzetí odpadů.
- Dohled nad pojištěním vozidel, sjednání pojistných smluv.
- min. SŠ vzdělání, praxi v administrativě
- samostatnost, flexibilitu a zodpovědnost
- schopnost pracovat pod tlakem, časovou flexibilitu
- velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
- aktivní znalost práce na PC (MS OFFICE - WORD, EXCEL)
- zkušenost z firmy zabývající se odpadovým hospodářstvím - výhodou, ne podmínkou
- ŘP sk. B - aktivní řidič
- nástup možný ihned, nebo dle dohody
- pracovní poměr ve stabilní, zavedené a rostoucí společnosti, s pracovištěm na Praze 5 - Košířích - Business Park Košíře
- možnost zajímavého profesního a osobního růstu
- velmi dobrý a přátelský pracovní tým kolegů a nadřízených
- zajímavé a motivující mzdové ohodnocení - cca 40 - 50 000 Kč (dle zkušeností a praxe) + odměny
- flexibilní rozvržení pracovní doby, možnost občasného home-office, mobilní telefon apod.
- nástup možný ihned, nebo dle dohody
Váš životopis, prosíme, zasílejte kliknutím na odpovědní tlačítko u inzerátu. Prosíme rovněž o uvedení telefonického spojení na Vás (mobil).
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?