- Plný úvazek
Náplň práce: podpora zákazníků včetně poskytování servisních služeb, systémový příjem objednávek od zákazníků, potvrzování termínů dodání, správa zákaznických kontraktů, konzultace, udržování a rozvíjení dobrých vztahů se zákazníky, vedení příslušné dokumentace, monitoring obalového materiálů, spolupráce při inventarizaci zásob, pravidelný reportinglogistických aktivit vedení organizace, spolupráce s odd. společnosti.
Požadujeme: min. SŠ vzdělání, zkušenosti na obdobné pozici výhodou, komunikační dovednosti, profesionální vystupování, zodpovědnost, samostatnost v rozhodování, spolehlivost a zájem učit se novým věcem.
Nabízíme: zázemí stabilní a rostoucí firmy, odpovídající zaškolení, možnost kariérního růstu a externích školení, jazykové kurzy, mzda dle zkušeností, nástup možný ihned.
Životopis a motivační dopis v ČJ a AJ zasílejte na e-mail: e-mail přes