- 30 000 – 33 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Náplň práce: podpora zákazníků včetně poskytování servisních služeb, systémový příjem objednávek od zákazníků, potvrzování termínů dodání, správa zákaznických kontraktů, konzultace, udržování a rozvíjení dobrých vztahů se zákazníky, vedení příslušné dokumentace, monitoring obalového materiálů, spolupráce při inventarizaci zásob, pravidelný reportinglogistických aktivit vedení organizace, spolupráce s odd. společnosti.
Požadujeme: min. SŠ vzdělání, zkušenosti na obdobné pozici výhodou, komunikační dovednosti, profesionální vystupování, zodpovědnost, samostatnost v rozhodování, spolehlivost a zájem učit se novým věcem.
Nabízíme: zázemí stabilní a rostoucí firmy, odpovídající zaškolení, možnost kariérního růstu a externích školení, jazykové kurzy, mzda dle zkušeností, nástup možný ihned.
Životopis a motivační dopis v ČJ a AJ zasílejte na e-mail: e-mail přes

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.