- 80 000 – 110 000 Kč
- Plný úvazek
Vhodné pro OZZ
první kontakt:
telefonicky: Kosová Bohumila DiS., tel.: zobrazit tel. číslo
e-mailem: e-mail přes
Co vás čeká
komunikace se zákazníky – příjem a zpracování objednávek, řešení reklamací
administrativní podpora – zadávání dat do systému
zajištění potřeb zákazníka
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
dobrá uživatelská znalost práce na PC (Excel, Word, Internet, Outlook)
FJ a AJ na komunikativní úrovni (slovem i písmem)
příjemné vystupování
komunikativnost
odolnost vůči stresu
vstřícnost
Požadujeme: loajalitu, odolnost vůči stresu, SAP výhodou, flexibilita
Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, prémie, firemní akce pro zaměstnance, vlastní kantýna
Pracovní doba 8–16 hodin

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.