- 45 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Přidejte se do zákaznického servisu, kde uplatníte své znalosti a ostatní Vás naučíme. Hlavním produktem německé společnosti jsou izolační materiály, které jsou nezbytnou součástí téměř každé stavby. Náš nový kolega by se měl v oblasti stavebních materiálů alespoň trochu orientovat.
Kariéra v naší společnosti znamená řešit zajímavé úkoly a výzvy!
Za co budete zejména zodpovídat:
- Komunikace se zákazníky převážně po emailu
- Přijímání objednávek a zadávání do systému SAP
- Sledování stavu objednávek a operativní řešení problémů související s objednávkou (doprava, dostupnost atd.)
- Spolupráce s odděleními logistiky, expedice a plánování výroby
- Administrativní činnosti (faktury, dobropisy, objednávky, cenové podmínky)
Jakého člověka hledáme?
- Baví Vás práce spojená s objednávkami a komunikace s klienty
- Máte již zkušenost z podobné pozice (řízení objednávek, péče o zákazníka)
- Ovládáte anglický jazyk na pokročilé úrovni
- Výhodou je znalost SAPu
S čím u nás můžete počítat:
- Výhody rodinného podniku (jednoduchá hiearchie, krátké rozhodovací procesy, bezpečnost a spolehlivost)
- Bezva kolektiv o 5lidech
- Flexibilní pracovní doba - příchod do 10:00
- Benefity ve formě 25 dní dovolené, stravenek, multisport kartu a ročního bonusu

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.