- 28 000 – 33 000 Kč
- Plný úvazek
Přijímání a administraci zákaznických objednávek
Správa zákazníků společnosti
Komunikace se zákazníky ohledně jejich očekávání a požadavků včetně technických specifikací
Zavedení nového objednaného produktu do systému Gates a přezkoumání podmínek nákupu zákazníků
Nakládání s interní a externí korespondencí
Údržbu archivačního systému
Spolupráci zejména s obchodníky, plánovači výroby, oddělením kvality a aplikačními inženýry
Vystavení a schválení dobropisů a dluhopisů na účet zákazníka
Řešení urgentních situací, zajištění schválení dopravy urgentních položek k zákazníkovi
Práci s informačním systémem společnosti
Měření spokojenosti zákazníka

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.