- 30 000 – 33 400 Kč
- Plný úvazek
Společnost ROTOR CLIP s.r.o. je předním výrobcem a dodavatelem pojistných kroužků, vlnkových pružin a spirálových kroužků.
Na trhu působíme již od roku 1939 a od roku 2012 jsme součástí americké skupiny Rotor Clip Company.
Máme výrobní závod v ČR, zde v Budyni nad Ohří a poté výrobní závod v USA v Sommersetu obchodní kanceláře máme dále v Německu a v UK a v Číně. V Anglii a Číně máme také prodejní sklady.
Všechny naše výrobky podléhají přísným mezinárodním normám, včetně norem automobilového a leteckého průmyslu. Jsme certifikováni dle ISO 9001, ISO IATF 16949 a ISO 14001.
• komunikace se zákazníky, potvrzování příchozích objednávek a správa přidělených zákaznický účtů
• podle potřeby zpracování podkladů a vstupních dat pro ostatní oddělení společnosti
• komunikace napříč celou společností Rotor Clip Group a jejich odděleními (logistika, kvalita, výroba,
technologie, obchod)
• práce s Microsoft Outlook, Excel, Word, interní ERP systém
• multitasking, flexibilita a přizpůsobení se měnícím se požadavkům práce
• být součástí týmu a proaktivně se podílet na zlepšování interních procesů
• zkušenosti s prací se zákazníky
• znalost Excel, Word, Outlook
• schopnost se rozhodnout a používat nezávislý úsudek
• umět pracovat samostatně, ale být i týmový hráč
• velice dobré organizační schopnosti, profesionální vystupování
• výborné komunikační schopnosti v Aj (minimálně B2)
• samostatné uvažování a schopnost řešit nenadálou situaci
• analytické schopnosti: sběr a zpracování dat
• jistotu dlouhodobého zaměstnání na hlavní pracovní poměr
• podporu a zaškolení
• práci v příjemném kolektivu a tým spolupracovníků, kteří táhnou za jeden provaz
• 25 dní dovolené
• motivující finanční podmínky odpovídající odvedené práci
• možnost dalšího vzdělávání v oboru a profesního růstu
• moderně vybavené pracoviště, příslušné softwarové programy
• jazykové kurzy AJ v zaměstnání
• pracovní doba 7-15 hod.
• místo výkonu práce Budyně nad Ohří
• dotované obědy přímo na pracovišti
Pohovor bude probíhat částečně i v anglickém jazyce.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.