- 35 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Společnost ROTOR CLIP s.r.o. je předním výrobcem a dodavatelem pojistných kroužků, vlnkových pružin a spirálových kroužků.
Na trhu působíme již od roku 1939 a od roku 2012 jsme součástí americké skupiny Rotor Clip Company.
Máme výrobní závod v ČR, zde v Budyni nad Ohří a poté výrobní závod v USA v Sommersetu obchodní kanceláře máme dále v Německu a v UK a v Číně. V Anglii a Číně máme také prodejní sklady.
Všechny naše výrobky podléhají přísným mezinárodním normám, včetně norem automobilového a leteckého průmyslu. Jsme certifikováni dle ISO 9001, ISO IATF 16949 a ISO 14001.
• komunikace se zákazníky, potvrzování příchozích objednávek a správa přidělených zákaznický účtů
• podle potřeby zpracování podkladů a vstupních dat pro ostatní oddělení společnosti
• komunikace napříč celou společností Rotor Clip Group a jejich odděleními (logistika, kvalita, výroba,
technologie, obchod)
• práce s Microsoft Outlook, Excel, Word, interní ERP systém
• multitasking, flexibilita a přizpůsobení se měnícím se požadavkům práce
• být součástí týmu a proaktivně se podílet na zlepšování interních procesů
• zkušenosti s prací se zákazníky
• znalost Excel, Word, Outlook
• schopnost se rozhodnout a používat nezávislý úsudek
• umět pracovat samostatně, ale být i týmový hráč
• velice dobré organizační schopnosti, profesionální vystupování
• výborné komunikační schopnosti v Aj (minimálně B2)
• samostatné uvažování a schopnost řešit nenadálou situaci
• analytické schopnosti: sběr a zpracování dat
• jistotu dlouhodobého zaměstnání na hlavní pracovní poměr
• podporu a zaškolení
• práci v příjemném kolektivu a tým spolupracovníků, kteří táhnou za jeden provaz
• 25 dní dovolené
• motivující finanční podmínky odpovídající odvedené práci
• možnost dalšího vzdělávání v oboru a profesního růstu
• moderně vybavené pracoviště, příslušné softwarové programy
• jazykové kurzy AJ v zaměstnání
• pracovní doba 7-15 hod.
• místo výkonu práce Budyně nad Ohří
• dotované obědy přímo na pracovišti
Pohovor bude probíhat částečně i v anglickém jazyce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.