- 31 000 – 33 700 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

MĚSTO TIŠNOV, nám. Míru 111, 666 19 TIŠNOV VYHLAŠUJE VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍpro obsazení pracovní pozice Asistent(-ka) starosty města na dobu určitou, po dobu dlouhodobé nepřítomnosti.
Popis pracovní pozice: administrativní a organizační podpora vedení města (plnění úkolů spojených s úřední činností starosty města a členů rady města, správa kalendáře, organizace a příprava schůzek, příprava podkladů k jednání), zpracování programu a materiálů pro jednání zastupitelstva a rady města, včetně přímé účasti na jednáních, zpracování textů, tabulek a prezentací, vyhotovení a evidence zápisů z jednání, organizace přijímání návštěv a oficiálních hostů a další.
Požadavky: vzdělání minimálně středoškolské, zakončené maturitní zkouškou, znalost prostředí státní správy a samosprávy výhodou, znalost příslušné legislativy (zejména zákona č. 128/2000 Sb., o obcích), časová flexibilita, zkušenosti z administrativy, dobrá počítačová gramotnost (nejméně Word, Excel, PowerPoint, práce s internetem, uživatelská úprava fotografií, další znalosti výhodou), řidičský průkaz sk. B, nekonfliktnost, komunikativnost, asertivita, pečlivost, samostatnost, reprezentativní vystupování, organizační schopnosti, základní komunikační znalost cizího jazyka (AJ nebo NJ).
Nástup dle dohody, nejlépe od 1.12.2017. Platové podmínky se řídí nařízením vlády č. 564/2006 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 8.
ZÁJEMCI SE MOHOU PŘIHLÁSIT DO 19.10.2017 písemně na adresu: MěÚ Tišnov, nám. Míru 111, 666 19 TIŠNOV nebo písemně na podatelnu MěÚ Tišnov do 19.10.2017 – do 15:00 hod.
Další informace na http://www.tisnov.cz/vyberove-rizeni-asistent-ka-starosty-mesta.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?