- 50 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
ASISTENT/KA ÚSEKU KANCELÁŘE STAROSTY (m+ž)
Mzda: 25.163,– Kč – 36.900,– Kč + osobní příplatek
Organizační schopnosti, samostatnost, zodpovědnost, výborné komunikační schopnosti, časová flexibilita, výborná znalost práce na PC
Přihlášku podat do 3.10.2024, dle zveřejněné veřejné výzvy
Stravenky, 25 dní dovolené, 6 dnů zdravotní a sociální volno (sick days), pružná pracovní doba, příspěvek na penzijní připojištění, zvýhodněné platové podmínky – 25% navýšení od Zastupitelstva města, MultiSport karta
HLÁSIT SE: Eva Zelenková., tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes – zaslat přihlášku viz výše, po ukončení lhůty pro podání přihlášek – bude termín výběrového řízení upřesněn

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.