- 30 000 – 59 000 Kč
- Plný úvazek
ASISTENT – ASISTENTKA STAROSTY OBCE
Popis pracovní pozice:
činností starosty a členů rady a zastupitelstva, příprava podkladů k jednání, administrativní činnost) – samostatné vedení přidělené agendy
Platová třída: 7 až 9. třída a dále podle započitatelné praxe. Platové podmínky se řídí nařízením vlády č.
341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění.
Místo výkonu práce: Lánov
Termín nástupu: ihned
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona č,31212002 Sb., o úřednících
ÚSC v platném znění:
český jazyk
způsobilost k právním úkonům
bezúhonnost
Kvalifikační předpoklady: – ukončené SŠ vzdělání s maturitní zkouškou – znalost práce s PC (Word, Excel, intemet) – řidičský průkaz skupiny B
v rozsahu podkladu pro přihlášku do výběrového řízení dávám souhlas k jejich zpracování a uchování .„
Písemné přihlášky s požadovanými doklady zašlete nejpozději do 7.2.2020 do 12:00 hodin na
adresu:
Obecní úřad Lánov
k rukám starostky
Prostřední Lánov 200
543 41 Lánov
Obálku označte slovy ,,Neotvirat – VŘ – asistent/ka starosty obce“.
Písemné přihlášky můžete předat též osobně na podatelnu OÚ Lánov.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška
úp|ná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky ostatních uchazečů/uchazeček.
Bližší informace Vám podá starostka : Eliška Rojtová (e-mail přes , zobrazit tel. číslo ).
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho pruběhu.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.