Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona:
- státní občanství ČR, u cizích státních občanů trvalý pobyt v ČR
- dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, ovládání jednacího jazyka
- bezúhonnost
Požadavky zaměstnavatele:
- ukončené vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání, případně maturitní zkouška + 3 roky praxe technického nebo stavebního zaměření
- velmi dobré organizační a komunikační schopnosti, velmi dobrý písemný projev
- znalost práce na PC (MS office)
- schopnost týmové práce
- řidičský průkaz sk. B
- orientace v prostředí veřejné správy vítána
- místní znalost správního obvodu úřadu obce s rozšířenou působností Chrudim vítána
Náplň práce
- koordinuje činnosti vyplývající ze Zásad města pro spolupráci s investory
- v souladu se Zásadami koordinuje postup přípravy investičních záměrů mezi městem a konkrétními investory
- spolupracuje s jednotlivými odbory, koordinuje posouzení projektových dokumentací
- iniciuje a připravuje jednání s investory
- připravuje návrhy smluv o spolupráci a o investičním příspěvku, předkládá je ke schválení RM, ZM
- vede evidenci žádostí
- svolává pracovní tým pro implementaci zásad pro spolupráci s investory
- zajišťuje evidenci smluv včetně jejich zveřejnění v Registru smluv a Centrální evidenci smluv
- sleduje plnění závazků vyplývajících ze smluv o spolupráci nebo smluv o investičním příspěvku
- v případě nepřítomnosti koordinátora závazných stanovisek ho zastupuje v plném rozsahu
Nabízíme:
- stabilní zázemí úřadu územní samosprávy
- motivační finanční ohodnocení (po zapracování osobní příplatek, mimořádné odměny)
- 5 týdnů dovolené, 5 dnů placeného zdravotního volna
- podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání
- výhodné telefonní tarify
- elektronickou stravenkovou kartu s příspěvkem zaměstnavatele 70 Kč na 1 jídlo
- příspěvek k penzijnímu připojištění nebo životnímu pojištění zaměstnanců
- možnost návratných bezúročných půjček ze sociálního fondu
- program zaměstnaneckých benefitů
Přihláška do výběrového řízení musí obsahovat:
- jméno, příjmení a titul uchazeče
- datum a místo narození uchazeče
- státní příslušnost uchazeče
- místo trvalého pobytu uchazeče
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
- datum a podpis uchazeče
- telefonní nebo e-mailový kontakt
K přihlášce je nutno připojit:
- životopis, obsahující údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech, týkajících se správních činností;
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních občanů obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud domovský stát takový doklad nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením);
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Přihlášku s připojenými doklady je možno podávat v písemné podobě do 31 .7 .2024 a to buď osobně vedoucí Odboru kanceláře tajemníka (budova MěÚ v Pardubické ul. 67, I. patro, č. dveří 240) nebo formou poštovní zásilky (na obálku uveďte „Výběrové řízení – Koordinátor pro spolupráci s investory“) na adresu:
Městský úřad Chrudim
Bc. Zuzana Dundáčková
vedoucí Odboru kanceláře tajemníka
Pardubická 67
537 16 Chrudim
Vzor přihlášky je zveřejněn na webové stránce města www.chrudim.eu.