Asistent/ka starosty, odbor kancelář tajemníka, oddělení právní, personální a organizační

Bruntál
20.130 – 29.520 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Máme pro vás tisíce pracovních příležitostí, které čekají právě na vás:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah

Asistent/ka starosty, odbor kancelář tajemníka, oddělení právní, personální a organizační

na dobu: neurčitou
s místem výkonu práce: Bruntál
zařazení v platové třídě: 8.
termín nástupu: únor 2025 případně dle dohody

Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
Pro fyzickou osobu, která:

  • je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
  • dosáhla věku 18 let,
  • je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk.

Další požadavky:

  • střední vzdělání s maturitní zkouškou,
  • znalost Zákona č. 128/2000 Sb., o obcích,
  • znalost práce na PC,
  • znalost psaní všemi deseti,
  • komunikativní schopnosti,
  • praxe ve spisové službě výhodou,
  • znalost cizích jazyků slovem i písmem výhodou.

Nabízíme:

  • Pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days a další benefity.

Charakteristika vykonávané pozice:

  • vede sekretariát starosty a místostarostů, komplexní agendu a administrativní práce spojené se zajištěním záležitostí starosty a místostarostů,
  • organizuje osobní program a plán práce, přehled jednání starosty a místostarostů,
  • příjem návštěv k jednání u starosty a místostarostů, zajištění občerstvení u jednání,
  • zajišťuje nákup a evidenci darů, včetně vedení agendy a sledování rozpočtu reprefondu,
  • zajišťuje přípravu a organizační zabezpečení akcí organizovaných starostou města, radou města, zastupitelstvem města,
  • vede evidenci usnesení a zápisů z jednání rady a zastupitelstva, včetně archivace originálů podkladů, usnesení a zápisů,
  • vede organizačně technickou agendu jednání orgánů územních samosprávných celků, výborů a komisí a zvláštních orgánů včetně přípravy podkladů,
  • vede evidenci interpelací, dotazů, připomínek a podnětů vznesených na jednáních zastupitelstva města a jejich vyřízení,
  • dle pokynů vedení města plní úkoly související s obranou státu a mimořádnými situacemi,
  • plně zastupuje sekretariát tajemnice v době nepřítomnosti asistentky tajemnice,
  • plně zastupuje asistenta – organizačního pracovníka (zapisovatelku) odboru kancelář tajemníka.

Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti:

  • jméno, příjmení a titul uchazeče,
  • datum a místo narození uchazeče,
  • státní příslušnost uchazeče,
  • místo trvalého pobytu uchazeče,
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
  • datum a podpis uchazeče.

K přihlášce je nutno doložit tyto doklady:

  • životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech,
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Poskytnuté osobní údaje uchazeče budou zpracovány jen pro účel tohoto výběrového řízení a po dobu jeho trvání v souladu s platnými právními předpisy.
Dokumenty předložené uchazečem budou uloženy na oddělení právním, personálním a organizačním a přístup k jejich obsahu budou mít pouze zaměstnanci úřadu podílející se na výběrovém řízení, a to pouze v případě, že tento přístup bude pro jejich činnost nezbytný a dále členové výběrové komise, kterou jmenuje vedoucí úřadu.

Místo vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.

Písemnou přihlášku lze podat:
ve lhůtě do 20.12. 2024 na podatelně Městského úřadu Bruntál, Nádražní 20, 792 01 Bruntál nebo ji odeslat na adresu: Městský úřad Bruntál
sekretariát tajemníka
Nádražní 20
792 01 BRUNTÁL

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby | AWP P&C Česká republika -… | Celá ČR Celá ČR
  • 30 000 – 33 400 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. října
IKTUS, s.r.o. | IKTUS, s.r.o. | Zátor Zátor
  • 30 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 13. října
Město Rožnov pod Radhoštěm | Město Rožnov pod Radhoštěm | Rožnov pod Radhoštěm Rožnov pod Radhoštěm
  • 20 890 – 30 730 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 17. března
Moto Breeze s.r.o. | Moto Breeze s.r.o. | Smíchov, Praha Smíchov, Praha
  • 25 000 – 27 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 15. prosince
ČKD Kutná Hora, a.s. | ČKD Kutná Hora, a.s. | Kutná Hora Kutná Hora
  • do 26 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 15. prosince
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Vinohrady, Praha Vinohrady, Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 12. ledna
Heat Transfer Systems s.r.o. | Heat Transfer Systems s.r.o. | Novosedly, Břeclav Novosedly, Břeclav
  • 35 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 5. ledna
Národní divadlo | Národní divadlo | Praha Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 13. ledna
Klíč - centrum sociálních služeb, příspěvková organizace | Klíč - centrum sociálních… | Nové Sady, Olomouc Nové Sady, Olomouc
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 16. prosince

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT