Asistent/ka starosty, odbor kancelář tajemníka, oddělení právní, personální a organizační

Bruntál
20.130 – 29.520 Kč
Plný úvazek

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Máme pro vás tisíce pracovních příležitostí, které čekají právě na vás:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah

Asistent/ka starosty, odbor kancelář tajemníka, oddělení právní, personální a organizační

na dobu: neurčitou
s místem výkonu práce: Bruntál
zařazení v platové třídě: 8.
termín nástupu: únor 2025 případně dle dohody

Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
Pro fyzickou osobu, která:

  • je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
  • dosáhla věku 18 let,
  • je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk.

Další požadavky:

  • střední vzdělání s maturitní zkouškou,
  • znalost Zákona č. 128/2000 Sb., o obcích,
  • znalost práce na PC,
  • znalost psaní všemi deseti,
  • komunikativní schopnosti,
  • praxe ve spisové službě výhodou,
  • znalost cizích jazyků slovem i písmem výhodou.

Nabízíme:

  • Pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days a další benefity.

Charakteristika vykonávané pozice:

  • vede sekretariát starosty a místostarostů, komplexní agendu a administrativní práce spojené se zajištěním záležitostí starosty a místostarostů,
  • organizuje osobní program a plán práce, přehled jednání starosty a místostarostů,
  • příjem návštěv k jednání u starosty a místostarostů, zajištění občerstvení u jednání,
  • zajišťuje nákup a evidenci darů, včetně vedení agendy a sledování rozpočtu reprefondu,
  • zajišťuje přípravu a organizační zabezpečení akcí organizovaných starostou města, radou města, zastupitelstvem města,
  • vede evidenci usnesení a zápisů z jednání rady a zastupitelstva, včetně archivace originálů podkladů, usnesení a zápisů,
  • vede organizačně technickou agendu jednání orgánů územních samosprávných celků, výborů a komisí a zvláštních orgánů včetně přípravy podkladů,
  • vede evidenci interpelací, dotazů, připomínek a podnětů vznesených na jednáních zastupitelstva města a jejich vyřízení,
  • dle pokynů vedení města plní úkoly související s obranou státu a mimořádnými situacemi,
  • plně zastupuje sekretariát tajemnice v době nepřítomnosti asistentky tajemnice,
  • plně zastupuje asistenta – organizačního pracovníka (zapisovatelku) odboru kancelář tajemníka.

Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti:

  • jméno, příjmení a titul uchazeče,
  • datum a místo narození uchazeče,
  • státní příslušnost uchazeče,
  • místo trvalého pobytu uchazeče,
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
  • datum a podpis uchazeče.

K přihlášce je nutno doložit tyto doklady:

  • životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech,
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Poskytnuté osobní údaje uchazeče budou zpracovány jen pro účel tohoto výběrového řízení a po dobu jeho trvání v souladu s platnými právními předpisy.
Dokumenty předložené uchazečem budou uloženy na oddělení právním, personálním a organizačním a přístup k jejich obsahu budou mít pouze zaměstnanci úřadu podílející se na výběrovém řízení, a to pouze v případě, že tento přístup bude pro jejich činnost nezbytný a dále členové výběrové komise, kterou jmenuje vedoucí úřadu.

Místo vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.

Písemnou přihlášku lze podat:
ve lhůtě do 20.12. 2024 na podatelně Městského úřadu Bruntál, Nádražní 20, 792 01 Bruntál nebo ji odeslat na adresu: Městský úřad Bruntál
sekretariát tajemníka
Nádražní 20
792 01 BRUNTÁL

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby | AWP P&C Česká republika -… | Celá ČR Celá ČR
  • 30 000 – 33 400 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 29. srpna
Město Rožnov pod Radhoštěm | Město Rožnov pod Radhoštěm | Rožnov pod Radhoštěm Rožnov pod Radhoštěm
  • 20 890 – 30 730 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 17. března
Moto Breeze s.r.o. | Moto Breeze s.r.o. | Smíchov, Praha Smíchov, Praha
  • 25 000 – 27 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 15. prosince
ČKD Kutná Hora, a.s. | ČKD Kutná Hora, a.s. | Kutná Hora Kutná Hora
  • do 26 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 15. prosince
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Vinohrady, Praha Vinohrady, Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 12. ledna
Heat Transfer Systems s.r.o. | Heat Transfer Systems s.r.o. | Novosedly, Břeclav Novosedly, Břeclav
  • 35 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 5. ledna
Penta Hospitals CZ, s.r.o. | Penta Hospitals CZ, s.r.o. | Pyšely Pyšely
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 16. prosince
Národní divadlo | Národní divadlo | Praha Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 13. ledna
Klíč - centrum sociálních služeb, příspěvková organizace | Klíč - centrum sociálních… | Nové Sady, Olomouc Nové Sady, Olomouc
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 16. prosince

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!

Tykání na pracovišti

Tykání na pracovišti

Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.

Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

VYHRAJ 1 000 Kč!

Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

JDU HODNOTIT