- 25 000 – 28 000 Kč
- Plný úvazek
1. Druh práce: – zajištění chodu podatelny obecního úřadu (datové a e-mailové schránky, elektronické spisové služby, Czech Point); vidimace a legalizace listin; administrativní činnost v rámci zasedání zastupitelstva obce; vedení agendy správy hřbitova; zástup referentky matriky;
organizace a administrace svatebních obřadů; správa úřední desky obce; správa webových stránek obce.
2. Místo výkonu práce: Obecní úřad Libouchec, Libouchec 211, 403 35 Libouchec
3. Předpokládaná doba trvání pracovního poměru: doba neurčitá se zkušební dobou 3 měsíců.
4. Předpoklady uchazeče: fyzická osoba, státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím
státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná a ovládá jednací jazyk.
5. Požadavky na uchazeče: ukončené minimálně středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou (obory se zaměřením na veřejnou správu výhodou); zkouška zvláštní odborné způsobilosti (pokud uchazeč tuto zkoušku nemá, je povinen do 18 měsíců od nástupu do zaměstnání zkoušku úspěšně absolvovat):- z obecné části,
nebo splnění předpokladů pro uznání rovnocennosti vzdělání úředníků v souladu
s vyhl. 304/2012 Sb., ve znění pozdějších předpisů;
6. Platové podmínky: platové podmínky se řídí zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění
pozdějších předpisů, nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve
veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů.
Platová třída – 8 – při splnění požadavků zkoušek ZOZ přeřazení do 9. platové třídy.
7. Písemná přihláška musí obsahovat tyto náležitosti: jméno, příjmení a titul uchazeče; datum a
místo narození uchazeče; státní příslušnost uchazeče; místo trvalého pobytu uchazeče; číslo
občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana; datum a podpis uchazeče. Do přihlášky uveďte prosím též e-mailovou adresu a telefonický kontakt.
8. Doklady, které zájemce připojí k přihlášce:
ZOZ, …).
9. Lhůta pro podání přihlášky: doručením písemné přihlášky (viz výše bod 7) s požadovanými
doklady (viz výše bod 8) do 31. 3. 2023 na adresu uvedenou v následujícím bodě 10) tohoto
výběrového řízení do 10:00 hodin.
10. Místo a způsob podání přihlášky: osobně do podatelny Obecního úřadu Libouchec nebo
poštou na adresu Obec Libouchec, Libouchec 211, 40335 Libouchec, k rukám tajemníka obecního úřadu tak, že na obálce bude uvedeno:
V elektronické podobě lze zaslat přihlášku pouze prostřednictvím datové schránky v souladu se
zákonem č. 300/2008 Sb. o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů v platném znění.
více: https://www.libouchec

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.