- Plný úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené
SEKRETÁŘ/KA STAROSTY MĚSTA
Pomozte nám tvořit lepší město!
MÍSTO PŮSOBENÍ:
• správní obvod obce s rozšířenou působností města Česká Třebová.
CO OD VÁS OČEKÁVÁME:
• středoškolské vzdělání s maturitou,
• splnění předpokladů pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících,
• výborná znalost českého jazyka (pravidel českého pravopisu),
• velmi dobré komunikativní a organizační schopnosti,
• aktivní znalost práce na PC,
• chuť učit se nové věci,
• samostatnost, flexibilitu, psychickou odolnost, spolehlivost a odpovědnost.
CO NABÍZÍME:
• pracovní poměr na dobu neurčitou, též s možností zkráceného úvazku,
• zajímavou a různorodou práci jak v kanceláři, tak v terénu,
• podporu dalšího vzdělávání a profesního růstu,
• pružnou pracovní dobu,
• motivační finanční odměny za dosažené cíle,
• sick days, příspěvek na stravování, rekreaci a penzijní připojištění.
JAK SE PŘIHLÁSIT:
zašlete přihlášku a svůj strukturovaný životopis písemně nebo na e-mail: . Do předmětu e-mailu napište "SEKRETÁŘKA”.
PŘIHLÁŠKY PŘIJÍMÁME DO 17.01.2025.
UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE:
více informací Vám rádi poskytneme na telefonu zobrazit tel. číslo , e-mail: , nebo osobně.
PLATOVÉ PODMÍNKY:
zařazení dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoníku práce, ve znění pozdějších předpisů a dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, 8. platová třída.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.