- 80 000 – 110 000 Kč
- Plný úvazek

Platová třída: 10 (dle nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě a č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, vše ve znění pozdějších předpisů)
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Předpokládaný nástup: květen 2022 – červen 2022; konkrétní termín nástupu dle dohody
Místo výkonu práce: Prachatice
Pracovní náplň: „komplexní správa počítačové sítě včetně technických a programových prostředků (HW, SW) v rámci městského úřadu, městské policie, příspěvkových organizací a obchodních společností města
“ zajištění bezproblémového chodu technických a programových prostředků a internetových služeb na úřadě
" administrace VOIP telefonní ústředny
" podpora uživatelů (metodická a odborná pomoc zaměstnanců úřadu) v prostředí M365, MS Windows a dalších prvků ICT (např. mobilní telefony)
" zajištění provozu webových stránek města a dalších www portálů
" rozvoj informačních systémů včetně tvorby a aktualizace související dokumentace, upravující provoz ICT úřadu
" realizace výběrových řízení na HW a SW v souladu s vnitřní směrnicí o zásadách pro zadávání veřejných zakázek malého rozsahu
" evidence a aktualizace uzavřených smluv na ICT služby
" spolupráce s vedením města na koncepčních záležitostech – rozvoj technologického centra, rozvoj metropolitní sítě, www stránky města, propagace města Prachatice na webových portálech, elektronických úředních deskách apod.
Požadavky pro vznik
pracovního poměru:
" občan starší 18 let
" bezúhonnost
Vzdělání: " vysokoškolské vzdělání nebo vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou technického směru
" vzdělání v oblasti výpočetní techniky a informatiky výhodou
Další požadované znalosti, dovednosti a předpoklady: " vysoké pracovní nasazení, samostatnost a časová flexibilita
" ochota dalšího vzdělávání v oboru ICT (semináře, školení)
" praxe a zkušenosti se správou počítačových sítí výhodou
" praxe ve veřejné správě, zejména v oblasti ICT, výhodou
" znalost anglického jazyka (min. na úrovni čtení technické dokumentace) výhodou
" znalost správy počítačové sítě a Windows serverů (protokol TCP/IP, SMTP, HTTP/S, FTP, SNMP, DHCP, DNS, Active Directory, Group Policy)
" znalost správy DB serverů MSSQL a Firebird a správy aktivních síťových prvků
" administrátorská znalost operačních systémů MS Windows (znalost OS Linux výhodou)
" znalost virtualizace Hyper-V nebo VMware výhodou
" velmi dobrá schopnost vstřícného jednání s lidmi a komunikace
" zodpovědnost
" schopnost týmové, ale zároveň samostatné práce
" řidičský průkaz sk. B
Přílohy přihlášky jsou:
" strukturovaný životopis v euroformátu
" ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
" výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál, případně ověřená kopie)
Přihlášku s požadovanými doklady doručte v listinné podobě osobně, popřípadě zašlete, na adresu:
Městský úřad Prachatice, Velké náměstí 3, 383 01 Prachatice tak, aby na podatelnu MěÚ Prachatice byla doručena nejpozději 04.04.2022 do 12:00 hod. Obálku označte „NEOTEVÍRAT – Výběrové řízení – informatik“.
Pozn: Přihlášky doručené po výše uvedeném termínu (platí též pro doručování poštovní přepravou) a jiným způsobem než výše uvedeným (např. e-mailem nebo datovou schránkou), nebudou akceptovány.
Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti:
" jméno, příjmení, titul
" datum a místo narození
" státní příslušnost
" místo trvalého pobytu
" tel. kontakt
" e-mail (pokud existuje)
" datum a podpis
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?