- 32 000 – 52 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Náplň práce: správce rozpočtu, kompletní vedení účetnictví, daňová agenda, včetně agendy DPH, vypracování a podání daňových přiznání, vedení pokladny obce, fakturace, kompletní zpracování mzdové agendy, evidence majetku, závazků a pohledávek, účetní inventarizace majetku, zpracování statistických výkazů, zjišťování platebního styku s bankou, správa datových schránek, vidimace, legalizace, agenda ohlašovny dle zákona o evidenci obyvatel.
Podmínky: nástup od 3/2023, dle dohody je možné nastoupit dříve, pracovní poměr na dobu neurčitou s tříměsíční zkušební dobou, pracovní poměr: 1,0 (40 hodin týdně), pracovní doba Po – Pá v době od 7:00 do 15:30 hod. (možnost úpravy dle dohody), 5 týdnů dovolené
stravenky či stravenkový paušál v hodnotě 100,– Kč za odpracovaný den
Platové zařazení dle 10. třídy dle zákona č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění.
Složky platu: platový tarif: 23.390,– Kč – 34.370,– Kč, osobní ohodnocení: až 7000,– Kč. Mimořádné odměny apod.
V případě nejasností, či dodatečných informací či dotazů je možné kontaktovat starostu obce Uhřice Petra Tihelku na tel. zobrazit tel. číslo .
Požadavky: minimálně úplné středoškolské vzdělání ekonomického směru, znalost účetnictví, dobrá znalost práce s PC , znalost zákona o účetnictví, znalost účetního programu (např. GORDIC), spolehlivost, samostatnost, bezúhonnost.
Náležitosti písemné přihlášky: jméno, příjmení, místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, datum a podpis uchazeče, strukturovaný životopis, výpis z evidence Rejstříku trestů (ne starší 3 měsíce), přihlášku je nutné doručit v uzavřené obálce s nápisem „Výběrové řízení – hlavní účetní“ na adresu Obec Uhřice, Uhřice 177, 696 34, nebo ji podat prostřednictví, podatelny na Obecní úřad v Uhřicích.
Lhůta pro podání přihlášek: do 22. prosince 2022 do 12:00 na Obecní úřad Uhřice, (termín může být prodloužen).
Obec Uhřice si vyhrazuje právo změnit, doplnit nebo prodloužit toto výběrové řízení, popř. od něj odstoupit či toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu zrušit.
Podáním přihlášky a poskytnutím údajů uchazeč souhlasí s nakládáním s osobními údaji pro účely výběrového řízení, ve smyslu zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů v platném znění.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?