- 32 000 – 52 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Náplň práce: správce rozpočtu, kompletní vedení účetnictví, daňová agenda, včetně agendy DPH, vypracování a podání daňových přiznání, vedení pokladny obce, fakturace, kompletní zpracování mzdové agendy, evidence majetku, závazků a pohledávek, účetní inventarizace majetku, zpracování statistických výkazů, zjišťování platebního styku s bankou, správa datových schránek, vidimace, legalizace, agenda ohlašovny dle zákona o evidenci obyvatel.
Podmínky: nástup od 3/2023, dle dohody je možné nastoupit dříve, pracovní poměr na dobu neurčitou s tříměsíční zkušební dobou, pracovní poměr: 1,0 (40 hodin týdně), pracovní doba Po – Pá v době od 7:00 do 15:30 hod. (možnost úpravy dle dohody), 5 týdnů dovolené
stravenky či stravenkový paušál v hodnotě 100,– Kč za odpracovaný den
Platové zařazení dle 10. třídy dle zákona č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění.
Složky platu: platový tarif: 23.390,– Kč – 34.370,– Kč, osobní ohodnocení: až 7000,– Kč. Mimořádné odměny apod.
V případě nejasností, či dodatečných informací či dotazů je možné kontaktovat starostu obce Uhřice Petra Tihelku na tel. zobrazit tel. číslo .
Požadavky: minimálně úplné středoškolské vzdělání ekonomického směru, znalost účetnictví, dobrá znalost práce s PC , znalost zákona o účetnictví, znalost účetního programu (např. GORDIC), spolehlivost, samostatnost, bezúhonnost.
Náležitosti písemné přihlášky: jméno, příjmení, místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, datum a podpis uchazeče, strukturovaný životopis, výpis z evidence Rejstříku trestů (ne starší 3 měsíce), přihlášku je nutné doručit v uzavřené obálce s nápisem „Výběrové řízení – hlavní účetní“ na adresu Obec Uhřice, Uhřice 177, 696 34, nebo ji podat prostřednictví, podatelny na Obecní úřad v Uhřicích.
Lhůta pro podání přihlášek: do 22. prosince 2022 do 12:00 na Obecní úřad Uhřice, (termín může být prodloužen).
Obec Uhřice si vyhrazuje právo změnit, doplnit nebo prodloužit toto výběrové řízení, popř. od něj odstoupit či toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu zrušit.
Podáním přihlášky a poskytnutím údajů uchazeč souhlasí s nakládáním s osobními údaji pro účely výběrového řízení, ve smyslu zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů v platném znění.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.
V hlavním městě narazíte na desítky lákavých pracovních inzerátů. Jenže po nástupu často přijde vystřízlivění: slibovaná flexibilita se změní ve striktní docházku, „rodinná atmosféra“ skrývá toxické vztahy a benefity zůstávají jen na papíře. Jak si tedy nenaběhnout?