- Plný úvazek

Nástup možný IHNED.
Pracovní poměr na plný úvazek. Pracovní poměr na dobu neurčitou se zkušební dobou 3 měsíce. Min. 9. platová třída (platový stupeň podle délky uznané praxe v souladu s nařízením vlády č.341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, možnost postupného přiznání osobního příplatku dle zákona č.262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů.
Náplň práce: vedení účetnictví obce a rozpočtu obce; daňová agenda, vypracování a podávání daňového přiznání; účtování pokladny, fakturace; evidence majetku, závazků a pohledávek obce; příprava podkladů pro inventarizaci majetku; příprava auditu, komunikace s auditory;
personalistika, zpracování podkladů pro mzdy; zpracování statistických výkazů; zajišťování platebního styku s bankou; skartace a archivace účetních dokladů; další administrativní práce na obecním úřadě; mzdy
Požadujeme: minimálně úplné středoškolské vzdělání s praxí 2roky; znalost účetního programu GORDIC výhodou; dobrá znalost práce s PC (zejména windows, MS Office, internet); prokázání zvláštní odborné způsobilosti, podle vyhlášky č. 512/2002 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti úředníků územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů, nejpozději do 18 měsíců od nástupu
Žádost uchazeče musí obsahovat: jméno, příjmení; životopis; datum a místo narození; státní příslušnost, místo trvalého pobytu, telefonní kontakt pro možnost domluvení pohovoru; datum a podpis zájemce
K žádosti uchazeč přiloží: strukturovaný životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a s důrazem na odborné znalosti a dovednosti týkající se požadovaných činností;
výpis z evidence rejstříku trestů ne starší 3 měsíců – doložit nejpozději při osobním pohovoru;
úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání – doložit nejpozději při osobním pohovoru; souhlas se zpracováním osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb.
Místo, způsob a lhůta pro podání žádosti:
Lhůta pro podání přihlášky: neomezeně do obsazení pozice.
Způsob podání přihlášky: elektronicky na email: e-mail přes odpovědní formulář nebo poštou na adresu Obec Hořátev, Hořátev 17, 289 13 nebo osobně na Obecní úřad Hořátev.
Vybraní uchazeči budou po dohodě termínu pozváni k osobnímu pohovoru.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?