Účetní Obce

Hořátev
25.000 – 35.000 Kč

Nástup možný IHNED.
Pracovní poměr na plný úvazek. Pracovní poměr na dobu neurčitou se zkušební dobou 3 měsíce. Min. 9. platová třída (platový stupeň podle délky uznané praxe v souladu s nařízením vlády č.341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, možnost postupného přiznání osobního příplatku dle zákona č.262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů.

Náplň práce: vedení účetnictví obce a rozpočtu obce; daňová agenda, vypracování a podávání daňového přiznání; účtování pokladny, fakturace; evidence majetku, závazků a pohledávek obce; příprava podkladů pro inventarizaci majetku; příprava auditu, komunikace s auditory;
personalistika, zpracování podkladů pro mzdy; zpracování statistických výkazů; zajišťování platebního styku s bankou; skartace a archivace účetních dokladů; další administrativní práce na obecním úřadě; mzdy

Požadujeme: minimálně úplné středoškolské vzdělání s praxí 2roky; znalost účetního programu GORDIC výhodou; dobrá znalost práce s PC (zejména windows, MS Office, internet); prokázání zvláštní odborné způsobilosti, podle vyhlášky č. 512/2002 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti úředníků územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů, nejpozději do 18 měsíců od nástupu

Žádost uchazeče musí obsahovat: jméno, příjmení; životopis; datum a místo narození; státní příslušnost, místo trvalého pobytu, telefonní kontakt pro možnost domluvení pohovoru; datum a podpis zájemce

K žádosti uchazeč přiloží: strukturovaný životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a s důrazem na odborné znalosti a dovednosti týkající se požadovaných činností;
výpis z evidence rejstříku trestů ne starší 3 měsíců – doložit nejpozději při osobním pohovoru;
úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání – doložit nejpozději při osobním pohovoru; souhlas se zpracováním osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb.

Místo, způsob a lhůta pro podání žádosti:
Lhůta pro podání přihlášky: neomezeně do obsazení pozice.
Způsob podání přihlášky: elektronicky na email: e-mail přes odpovědní formulář nebo poštou na adresu Obec Hořátev, Hořátev 17, 289 13 nebo osobně na Obecní úřad Hořátev.
Vybraní uchazeči budou po dohodě termínu pozváni k osobnímu pohovoru.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Praha Praha
  • Plný úvazek
včerejší
Ventishop s.r.o. | Ventishop s.r.o. | Vysočany, Praha Vysočany, Praha
  • 43 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 10. října
Ministerstvo práce a sociálních věcí | Ministerstvo práce a… | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • 33 280 – 49 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 10. října
Grau, Kovandová & Partners s.r.o. | Grau, Kovandová & Partners s… | Kolín Kolín
  • 35 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro seniory
Zveřejněno: 10. října
Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra | Správa uprchlických zařízení… | Praha Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 10. října
Asper Ut s.r.o. | Asper Ut s.r.o. | Kunratice, Praha Kunratice, Praha
  • 40 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. října
Talentinno s.r.o. | Talentinno s.r.o. | Staré Město, Praha Staré Město, Praha
  • 20 000 – 35 000 Kč
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 9. října
JOBSTART s.r.o. | JOBSTART s.r.o. | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro studenty
Zveřejněno: 9. října
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 9. října
Sirowa Czech s.r.o. | Sirowa Czech s.r.o. | Praha Praha
  • 30 000 – 38 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 9. října
Orienta Czech s.r.o. | Orienta Czech s.r.o. | Velké Popovice Velké Popovice
  • 35 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 9. října

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Grafton Recruitment s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., Alza.cz a.s., TESCOMA s.r.o., Česká pošta, s.p., Česká spořitelna, a.s., Tesco Stores ČR a.s., Správa železnic, státní organizace, INDEX NOSLUŠ s.r.o., SIRIUS FINANCE, a. s., Ventishop s.r.o., ProfesKontakt, s.r.o., NAPA TRUCKS spol. s r. o., Rex Concepts PLK Czech s.r.o., H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., Fakultní nemocnice Královské Vinohrady, Ministerstvo práce a sociálních věcí, MAXIN'S People Czech, s.r.o., Trefoil Reality, s.r.o., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., I.E.T. Reality, s.r.o., OBB stavební materiály, spol. s r.o., Jan Turek, Deklarace odpovědného podnikání z. s., HLAVNÍ MĚSTO PRAHA, Coweo Technologies s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, Grau, Kovandová & Partners s.r.o., Broker Investment, s.r.o., STEELEMET, s.r.o., Engel & Völkers, Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, CreditPortal, a.s., Hasičská vzájemná pojišťovna, a.s., I. RTN s.r.o., Mattoni 1873 a.s., Asper Ut s.r.o., Interpharmac, s.r.o., TECMAPLAST CZ, s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., FOXCONN CZ s.r.o., Talentinno s.r.o., Trefoil Hyposervice, s.r.o., Global Truck s.r.o., JOBSTART s.r.o., Partners Financial Services, a.s., Městská část Praha 3, AGENTURA PLUS, spol. s r.o., Bageterie Boulevard, Sirowa Czech s.r.o., Triangle Recruitment CZ s.r.o., Louda Auto a.s., XXXLutz, Orienta Czech s.r.o., BAKKER, s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Dispečer / Dispečerka, Kurýr / Kurýrka, Logistik / Logistička, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Specialista / specialistka logistiky, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Účetní, Číšník / Servírka, Kuchař / Kuchařka, Obsluha lidí, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Specialista / specialistka IT, Marketingový specialista / specialistka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Pokladní, Pomocný pracovník / pracovnice v obchodě, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, Obchodní manažer / manažerka, Mistr / Mistrová, Elektrospecialista / Elektrospecialistka, Kontrolor / Kontrolorka, Referent / Referentka, Specialista / specialistka státní správy, Úředník / Úřednice, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Event manager, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Nehvizdy, Praha, Přelouč, Černý Most, Praha, Jílové u Prahy, Horní Měcholupy, Praha, Jičín, Mělník, Záběhlice, Praha, Brandýs nad Labem-Stará Boleslav, Kolín IV, Kolín, Vysočany, Praha, Semtín, Pardubice, Břevnov, Praha, Poděbrady, Vinohrady, Praha, Nové Město, Praha, Vršovice, Praha, Chodov, Praha, Kolín, Postřižín, Kozomín, Strašnice, Praha, Radlice, Praha, Modřany, Praha, Smíchov, Praha, Krč, Praha, Veleslavín, Praha, Kunratice, Praha, Mladá Boleslav II, Mladá Boleslav, Mladá Boleslav, Kněžnice, Karlov, Kutná Hora, Staré Město, Praha, Hořice, okres Jičín, Žižkov, Praha, Vokovice, Praha, Mnichovo Hradiště, Jirny, Velké Popovice, Měchnov, Divišov

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

agenda audit na dobu neurčitou zájem
Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT