- 17 225 – 20 000 Kč
- Zkrácený úvazek

Pracoviště: Úřad práce České republiky-Krajská pobočka v Pardubicích Kontaktní pracoviště Chrudim
Hlavní náplň činnosti: zajišťování agendy veřejně prospěšné práce, spolupráce se zaměstnavateli v oblasti vytváření veřejně prospěšných prací v okrese Chrudim, příjem žádostí od zaměstnavatelů (město, městys, obec, aj.), příprava podkladů pro hodnotící komisi APZ – příprava dohod se zaměstnavateli, administrace, informace o výsledku projednání žádosti, výplata měsíčních příspěvků, provádění veřejnosprávních kontrol, archivace dohod
Kvalifikační a další požadavky: minimálně střední vzdělání s maturitou, znalost práce na PC (MS Office), výborné komunikační schopnosti, odpovědnost, samostatnost, flexibilita, bezúhonnost, výhoda řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič/ka
Pracovní podmínky: platové zařazení v 9. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy, po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku, pružná pracovní doba, plný úvazek, předpokládaný nástup od 01.08.2022, pracovní poměr na dobu určitou (zástup za rodičovskou dovolenou), nejdéle do 24.07.2023, se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona o státní službě, v platném znění)
Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna (sick days), 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí, stravenky v hodnotě 90 Kč, příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb, odměny k životním a pracovním výročím
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 21.06.2022 na e-mailovou adresu: e-mail přes .
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení
První kontakt učiňte, prosím, na výše uvedené e-mailové adrese.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?