- Plný úvazek

NÁPLŇ PRÁCE: zajišťuje kontakt se žadateli o příspěvky v rámci aktivní politiky zaměstnanosti
(zejména veřejně prospěšné práce, společensky účelná pracovní místa a další nástroje APZ),
administruje žádosti APZ – kompletace, spolupráce s ostatními státními organizacemi k zajištění podkladů k žádosti, spolupracuje na vyhodnocení poskytnutí příspěvku, zajišťuje komunikaci se žadatelem o poskytnutí/neposkytnutí příspěvku, administruje dohody APZ – zadání do IS a udržování dat v aktuálním stavu, zajištění podpisů smluvních stran dohody, zajištění úhrady příspěvku, zajišťuje zveřejňování uzavřených dohod na portále MV, pracuje se spisovou službou, realizuje předběžné a průběžné veřejnosprávní kontroly (VSK), předává informace dalším zainteresovaným útvarům ÚP ČR (trh práce, zprostředkování, poradenství), plní další úkoly v rámci pracovního zařazení, dle pokynů nadřízeného vedoucího zaměstnance
POŽADAVKY: minimální vzdělání střední s maturitní zkouškou nebo vyšší odborné vzdělání,
výborné komunikační schopnosti, řidičský průkaz skupiny B výhodou, odpovědnost, samostatnost, flexibilita, bezúhonnost, profesionální vystupování, psychická odolnost, výhodou je znalost práce programů OK práce, ArsysX
NABÍZÍME: platové zařazení v 9. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy, po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku, pružná pracovní doba – plný úvazek
předpokládaný nástup od 1. 10. 2021, pracovní poměr na dobu určitou (po dobu dlouhodobé pracovní neschopnosti) se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona o státní službě, v platném znění), 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna (sick days) + 2 dny za očkování proti COVID-19, 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí, stravenky v hodnotě 90 Kč, příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb, odměny k životním a pracovním výročím
KONTAKT: V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 15. září 2021 na e-mailovou adresu e-mail přes .
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?