- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
SPECIALISTÉ TRHU PRÁCE
POŽADUJEME:Střední vzdělání s maturitní zkouškou. – Výborná uživatelská znalost práce s PC (MS Word a MS Excel). – Výborné komunikační dovednosti. – Samostatnost, pečlivost a důslednost. – Organizační schopnosti a aktivní přístup k vykonávaným činnostem. – Řidičské oprávnění sk. B výhodou.
NÁPLŇ PRÁCE: Analýza jednotlivých faktorů trhu práce, včetně realizace monitoringu a marketingu zaměstnavatelů. – Poradenství pro zaměstnavatele. Vedení seminářů, zajištění předvýběrových a výběrových řízení pro zaměstnavatele. – Monitoring volných pracovních míst na místním trhu práce a spolupráce se zaměstnavateli při jejich obsazování. – Zajišťování agendy volných pracovních míst. Zadávání volných pracovních míst na portál MPSV a aktualizace dat. – Realizace nástrojů a opatření aktivní politiky zaměstnanosti. – Zpracovávání úhrady příspěvků, vrácení příspěvků, vyhotovování platebních poukazů a ověřování plateb. – Vyřizování žádostí, stížnosti a dalších písemnosti a podání spojených s vykonávanými agendami, poskytování součinnosti oprávněným orgánům veřejné správy, soudům a orgánům činným v trestním řízení.
NABÍZÍME: Platové zařazení v souladu s platnými právními předpisy, platová třída 9. – Pružná pracovní doba – plný úvazek. – Předpokládaný nástup – duben 2022. – Pracovní poměr na dobu určitou po dobu pracovní neschopnosti a následného čerpání mateřské a rodičovské dovolené. Zaměstnanecké výhody: – 5 týdnů dovolené – 5 dní indispozičního volna (sick days) – 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí – stravenky v hodnotě 90 Kč – příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb – odměny k životním a pracovním výročím.
PRVNÍ KONTAKT: V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete prosím elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 16. března 2022 na e-mailovou adresu: e-mail přes . Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.