- 30 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
NÁPLŇ PRÁCE: Systémové zpracování analýz trhu práce regionu a vývoje zaměstnanosti na
základě monitorování trhu práce. Zpracování krátkodobých prognóz vývoje. Zajišťuje agendu při uplatňování vybraných nástrojů a opatření aktivní politiky zaměstnanosti, agendu poskytování příspěvku na veřejně prospěšné práce, společensky účelná pracovní místa , příspěvek na samostatně výdělečnou činnost, cílené programy zaměstnanosti, příspěvek na regionální mobilitu a další programy. Zpracovává žádosti zaměstnavatelů, zajišťuje úhradu příspěvků, podílí se na práci v hodnotící komisi trhu práce. Realizuje předběžnou a průběžnou veřejnosprávní
kontrolu, pracuje se spisovou službou a zveřejňuje uzavřené dohody v registru smluv.
Uskutečňuje poradenství pro zaměstnavatele, a uchazeče o zaměstnání, organizačně zajišťuje a vede semináře, setkání a předvýběrová/výběrová řízení se zaměstnavateli a podílí se na dalších aktivitách organizovaných ÚP ČR, spolupracuje se zaměstnavateli a informuje je o situaci na trhu práce a nástrojích a opatřeních aktivní politiky zaměstnanosti, zjišťuje jejich potřeby a nároky ve
vztahu k pracovní síle a předává informace útvarům ÚP ČR. Spolupracuje s dalšími útvary úřadu práce, dále se správními úřady, územními samosprávnými celky, orgány sociálního zabezpečení, orgány pomoci v hmotné nouzi, orgány státní zdravotní správy, zaměstnavateli a dalšími subjekty podle zvláštních právních předpisů při realizaci opatření souvisejících s rozvojem trhu
práce a se zaměstnaností. Další úkoly v rámci Vašeho služebního zařazení plníte dle pokynů přímých nadřízených. Ve své činnosti se řídí organizačním a pracovním řádem služebního úřadu, obecně závaznými právními předpisy, vnitřními řídícími akty a služebními předpisy, plní
další obecné úkoly z nich vyplývající a řádně hospodaří se svěřenými prostředky. Zúčastňuje se školení o bezpečnosti práce a požární ochraně organizovaných služebním úřadem. achovává mlčenlivost o interních záležitostech úřadu práce vyplývajících z plnění služebních úkolů.
POŽADAVKY: Výběrového řízení na výše uvedené služební místo se v souladu se zákonem
může zúčastnit žadatel, který: splňuje základní předpoklady stanovené zákonem, tj.:je státním občanem České republiky, dosáhl věku 18 let, je plně svéprávný, je bezúhonný, dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo, má potřebnou zdravotní způsobilost.
KONTAKT: Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební
místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 6. ledna 2023, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu sídla organizačního útvaru služebního úřadu: Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Pardubicích, Boženy Vikové – Kunětické 2011, 530 02 Pardubice, nebo osobně podané na podatelnu organizačního útvaru služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu organizačního útvaru
služebního úřadu e-mail přes nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky ID 4p2zpna. Formulář žádosti tvoří přílohu č. 1 tohoto oznámení uloženou v úvodu textové části výběrového řízení. Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“, a „Výběrové řízení pod č. j. UPCR2022/114082–78099809“.
Bližší informace najdete na: https://www.uradprace.cz v sekci kariéra
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?