- 60 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Dobrý obchodník patří vždy mezi nejpoptávanější joby.
Průměrný obchodník u nás nesplňuje očekávání své firmy, která to však často neumí změnit. Proč? Protože velká většina firem ani neví, co by měl obchodník dobře umět, aby byl úspěšnější…
My to víme! Naučíme tě jen to, co skutečně vede k úspěchu v salesu.Můžeš, ale nemusíš mít s obchodováním zkušenosti! Hlavní jsou pro nás tvé předpoklady pro tenhle job a chuť je rozvíjet.
V tom ti pomůžeme určitě!
Bez čeho se u nás neobejdeš:
Máš se stát klíčovou posilou pro náš obchodní tým a je proto potřeba zkušenost s prací obchodníka.
Mluvit by za tebe měly tvé obchodní výsledky z minulosti.
Abys byl pro klienty partnerem, musíš být v marketingu jako ryba ve vodě, sledovat trhy, vidět pro ně uplatnění a svoji vizi potom přetvořit pro klienta.
V práci s obchodními příležitostmi musíš být systematický a při dodávce služby náročný a důsledný.
Abys byl s ostatními kolegy z týmu na jedné vlně, měl by pro tebe být prioritou dobrý výsledek a komunikace a perfektní spolupráce hlavním nástrojem k tomu, jak toho dosáhnout.
A pak je, samozřejmě, potřeba mít v malíčku nějaké ty online i offline nástroje, které nám práci usnadňují.
Naopak uvítáme:
Minimálně SŠ vzdělání
Prokazatelné zkušenosti s akvizicí a cold cally
Orientace na výsledek
Talent přesvědčovat pádnými argumenty
Schopnost rychle reagovat na nové požadavky
Výborné organizační a komunikační schopnosti
Časová a prostorová flexibilita
Reprezentativní vystupování
Znalost MS Office
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?