- 44 900 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Základní vzdělání nebo střední vzdělání, absolvování akreditovaného kvalifikačního kurzu pracovník v sociálních službách (min. 150 hodin);absolvování akreditovaného kvalifikačního kurzu se nevyžaduje¨u osob, které získaly způsobilost k výkonu zdravotnického povolání v oboru ošetřovatel.
ŘP.sk. B výhodou. Trestní bezúhonnost, pozitivní vztah k seniorům, znalost standardů sociální služby a ochota se učit, samostatnost, schopnost spolupráce v týmu, empatie. Základní znalost práce na PC rovněž výhodou.
K platu příplatky za víkendy, noční, svátky, zvláštní příplatek 1.000,–Kč, po třech měsících osobní ohodnocení, 5 týdnů dovolené + 1 týden dodatkové dovolené, vzdělávání v bazální stimulaci.
Způsob kontaktu: zasílat životopisy na e-mail.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.