- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

e-mail: e-mail přes
Co Vám můžeme nabídnout?
" Plný úvazek na směnný provoz (11,5hodinové směny).
" Fajn tým s přátelskými kolegy a kolegyněmi.
" Káva na pracovišti zdarma.
" 188 hodin dovolené, abyste načerpal*a energii.
" Vzdělávání zaměstnanců, jehož součástí jsou i pravidelné supervize (1x/měsíc).
" Finanční osobní ohodnocení.
" Prostor pro realizaci vlastních nápadů v rámci sociální služby.
" Příspěvek na stravu v hodnotě 120 Kč na stravenkové kartě, možnost příspěvku na penzijní připojištění (po prvním odpracovaném roce).
" Pravidelný společný týmový „brunch“.
Jak si Vás představujeme?
" Jste empatický*á, máte vstřícný a citlivý přístup k uživatelům služby.
" Nevadí Vám pracovat s lidmi se závislostí.
" Dokážete pracovat v týmu i samostatně.
" Máte aktivní a zodpovědný přístup k práci.
" Zvládáte práci na PC v dostatečném standardu pro výkon svého povolání.
" Vaše psychika je stabilní a odolná vůči stresu.
" Máte min. středoškolské vzdělání.
" Absolvoval jste nebo jste ochotný absolvovat očkování proti Hepatitidě B.
" Nemáte problém doložit Výpis z rejstříku trestů.
" Respektujete křesťanské hodnoty Armády spásy.
" Máte vzdělání pracovníka v sociálních službách dle zák. o soc. službách č. 108/2006 Sb.(možné doplnit do 18-ti měsíců od nástupu).
" Pošlete životopis a motivační dopis na adresu kontaktní osoby, poté budou vybraní uchazeči pozvání k osobnímu pohovoru
Žádáme zájemce včetně uchazečů o zaměstnání, aby nechodili na naše pracoviště bez předchozí domluvy
5 týdnů dovolené, příplatky za směnnost, stravenky, Plný úvazek – 37,5 hodin týdně, bonusy, podporu dalšího profesního růstu
poslat emailem jednoduchý profesní životopis a nejlépe i motivační dopis (zivotopis je podmínkou).
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?