- 30 000 – 60 000 Kč
- Zkrácený úvazek
Požadované vzdělání:
– Vzdělání vysokoškolské, stavební zaměření
– Obor pozemní stavby výhodou
Požadovaná praxe:
– Praxe v projektování staveb nebo ve správě pozemních staveb je výhodou
Kvalifikační předpoklady:
– nutná orientace v projektové dokumentaci, právních předpisech, technických normách a standardech při správě budov,
– znalost práce v prostředí GIS (správa technické a dopravní infrastruktury),
– orientace v problematice digitálních technických map a související legislativy,
– znalost legislativy, která se váže k procesu výstavby a správy pozemních stavebních objektů, technické a dopravní infrastruktury (vodovody, kanalizace, plynovody, přípojky k sítím, parkoviště, pozemní komunikace atd.),
– orientace v problematice TZB
– znalost práce ve 3D prostředí je výhodou,
– orientace v problematice Building Information Modelling (BIM) je výhodou, nikoliv podmínkou (SŽ disponuje odborným útvarem tématu BIM zajišťující mj. interní vzdělávání),
– ochota osobního rozvoje především pro oblast BIM,
– uživatelská znalost programů Microsoft Office nebo obdobného programového balíku,
– zkušenost s projektovým řízením je výhodou
Požadovaný profil:
– zodpovědnost, pečlivost, samostatnost,
– komunikativnost, flexibilita, týmovost,
– analytické myšlení,
– znalost anglického jazyka (znalost ve stupni min. B1),
– řidičské oprávnění skupiny B,
– dobré komunikační dovednosti a písemný projev
Pracovní náplň:
Pro oblast DTM
– metodická činnost v oblasti GIS/DTM týkajících se pozemních staveb a inženýrských sítí převážně pro fázi provozu a jejich implementace do společnosti,
– spolupráce na implementaci nového sw nástroje GIS/DTM do prostředí SŽ z pozice garanta pozemních staveb a inženýrských sítí,
– metodická podpora jednotlivých útvarů a koncových uživatelů při využívání prostředí/nástrojů GIS/DTM v procesu správy pozemních staveb a technické infrastruktury při správě souborů dat,
– metodická činnost při kontrole podkladů určených pro vložení do systému digitální technické mapy,
– podílení se na procesu digitalizace dopravní a technické infrastruktury,
Pro oblast BIM (pozemních staveb ve fázi provozu)
– řešení metodiky v souladu s požadavky centrálního odborného útvaru,
– spolupráce na pilotních projektech a postupném zavádění metodiky do prostředí pozemních staveb, zajištění komunikace a spolupráce s koncovými uživateli,
– spolupráce na definici a rozvoji datového standardu pozemních staveb v souladu s centrálními pokyny,
– metodická podpora jednotlivých útvarů a koncových uživatelů při využívání prostředí BIM v procesu správy pozemních staveb,
– metodická správa a dohled nad využíváním datové šablony, která je určená pro provozní fázi a údržbu stavebních objektů,
– metodický dohled nad zpracováním informačních modelů stavby v průběhu projektové přípravy a realizace,
– metodické kontroly konečného informačního modelu stavby ve stupni dokumentace skutečného provedení stavby, který určen pro následnou správu stavebního objektu,
– metodická spolupráce a dohled nad zpracováním projektových dokumentací staveb včetně jejich připomínkování při využívání prostředí BIM v procesu správy pozemních staveb,
Pro obě oblasti
– úzká spolupráce při řešení problematiky pasportizace budov, správy budov a vazeb dotčených informačních systémů (SAP) a SW nástrojů DTM a metody BIM.
Nabízíme:
– 6 týdnů dovolené
– pružnou pracovní dobu 37,5 hod/týden,
– jízdní výhody ČD, po 6 měsících i pro rodinné příslušníky,
– příspěvek na dovolenou,
– stravenky,
– volnočasovou kartu MultiSport,
– po 6 měsících příspěvek na penzijní spoření aj.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?