- 52 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Místo výkonu práce Pardubice.
Požadujeme: Státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, trestní bezúhonnost, splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. Obecná znalost HW, SW, dobrá znalost OS MS Windows 7 a produktů MS Office, orientace v problematice Ethernet sítí a síťových protokolů na bázi TCP/IP, zájem o nové poznatky IT, základní znalost anglického jazyka, samostatnost, spolehlivost, komunikační schopnosti, pečlivost, řidičský průkaz skupiny B. Praxe výhodou.
Charakteristika pracovního místa: Správa a servis klientských stanic včetně reprografické techniky v rámci OP Pardubice, instalace a konfigurace OS MS Windows včetně aplikačního SW vybavení na stanicích koncových uživatelů, zabezpečení provozu EZS, EPS a kamerového systému, provádění identifikací objektů a pozemků v terénu, práce s údaji v Centrálním registru administrativních budov (CRAB).
Platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. Pracovní poměr na dobu určitou na 1 rok s možností změny na dobu neurčitou. Pracovní místo je vhodné i pro osoby s lehčím zdravotním postižením.
Další požadavky: Do 2. 10. 2019 zaslat strukturovaný životopis a motivační dopis, souhlas ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů se zpracováním a uchováním poskytnutých osobních údajů v personální databázi Úřadu pro zastupování státu ve věcech majetkových výhradně za účelem získání zaměstnance, a to v rozsahu nezbytném pro průběh výběrového řízení. Tento souhlas platí až do jeho odvolání, nejdéle však po dobu 1 roku od jeho zaslání. Současně s tím prohlásit, že všechny uvedené údaje jsou pravdivé.
Zaměstnanecké výhody: Stravenky, dovolená 5 týdnů.
Místo je vhodné pro absolventy a OZP
První kontakt e-mailem.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?