- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro seniory
Řízení a vedení oddělení, které komplexně zajišťuje správu nemovitého majetku v územní působnosti odboru Odloučené pracoviště Jindřichův Hradec.
Komplexní zajištění správy a údržby budov v působnosti odboru Odloučené pracoviště Jindřichův Hradec.
Zajišťování evidence majetku a správy jednotlivých částí majetku, s nímž je Úřad v územní působnosti OP Jindřichův Hradec příslušný hospodařit dle § 9 zákona č.219/2000 Sb., a který OP potřebuje k vlastní činnosti. Zajišťování sestavování návrhu rozpočtu příjmů a výdajů OP, příprava podkladů pro střednědobý rozpočtový rámec, zpracování návrhu rozpočtových opatření, sledování čerpání rozpočtu. Zabezpečování podkladů o účetních stavech pohledávek a závazků OP pro účely inventarizací. Zabezpečování podkladů pro regionální dislokační komisi a podkladů pro pořízení do systému CRAB. Evidence a zajišťování úhrady dodavatelských faktur, práce v systému ISMS modul SNSN – provádění fakturace služeb spojených s užíváním prostor v budovách na základě smluvních vztahů.
Zajištění operací na majetku, který Úřad převzal dle ustanovení § 19 odst. 1 a přechodných ustanovení Čl. II odst. 4 zákona č. 219/2000 Sb., v platném znění, dle § 19 a) a 19 b) téhož zákona.
Zpracovává výběrová řízení u VZ zakázek malého rozsahu a zajišťuje zpracování všech podkladů k veřejným zakázkám malého rozsahu dle interních předpisů ÚZSVM a zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění.
Výkon odborných činností spojených se správou a provozem informačních a komunikačních technologií a provozem systémů a aplikací.
Požadujeme: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu, stavební nebo ekonomický směr výhodou; délka praxe min. 8 let, vysokou odbornost a profesionalitu; orientaci v managementu správy budov; samostatnost, flexibilitu, proaktivní přístup k řešení problémů; analytické dovednosti a koncepční myšlení; orientace v účetnictví výhodou; orientace v oblasti veřejných zakázek; orientace v legislativě. Zkušenosti ve státní správě nebo samosprávě výhodou. Prokazatelnou schopnost řízení menších pracovních celků. Komunikační schopnosti, prokazatelnou znalost práce na PC. Státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru. Splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. Při nástupu do pracovního poměru požadujeme čistý výpis z rejstříku trestů. Řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič.
Požadujeme zaslání životopisu s průběhem praxe, motivační dopis a kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům, kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí. Úřad si vyhrazuje právo nepřijmout žádného z uchazečů. Přihlášku s požadovanými doklady zašlete mailem nebo poštou na níže uvedenou adresu nejpozději do 30. 4. 2022 (předmět mailu nebo dopisu: VŘ vedoucí odd. HS)
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.