- Plný úvazek
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje výběrové řízení na obsazení 1 pracovního místa referenta/ky oddělení správy budov, odboru správy majetku.
Druh práce: referent/ka oddělení správy budov – účetní (zejména komplexní řešení pohledávek spojených s užíváním bytů a nebytových prostor ve vlastnictví města). Platová třída 9. Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb. Požadovaný nástup: 17. července 2017 nebo dle dohody. Pracovní poměr na dobu neurčitou.
Pracovní doba: Út a Čt pružná, úřední dny (Po 7:30–18:00 h, St 7:30–17:00 h), Pá do 12:00 h.
Minimální požadavky úřadu:
- ukončené střední vzdělání s maturitní zkouškou (ukončené střední vzdělání ekonomického směru s maturitní zkouškou výhodou)
- organizační a komunikační schopnosti
- rámcová znalost zákona o obcích č. 128/2000 Sb., v platném znění
- rámcová znalost občanského zákoníku č. 89/2012 Sb., v platném znění
- rámcová znalost a schopnost aplikace zákona o účetnictví a DPH
- rámcová znalost vedení podvojného účetnictví
- dobrá uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, internet).
Výhodou: praxe ve vedení účetnictví a řešení pohledávek, znalost práce v systému GINIS a MISYS, řidičské oprávnění sk. B.
Nabízíme:
- odborné vedení v adaptačním procesu
- 5 týdnů dovolené
- pružná pracovní doba
- zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravenky, příspěvek na ošatné, příspěvek na kulturní, společenské akce a zájezdy, příspěvek na dovolenou, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění po odpracování 1 roku, příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km)
- profesní růst a prohlubování znalostí
- týmová práce.
Výčet dokladů, které je nutno předložit:
- vyplněná žádost o přijetí do pracovního poměru (závazný tiskopis je k dispozici na podatelně MěÚ Cheb a internetových stránkách http://www.cheb.cz/zadost-o-prijeti-do-pracovniho-pomeru/d-838047/pl=56252)
- strukturovaný životopis s údaji o dosavadní praxi a odborných znalostech a dovednostech uchazeče
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Lhůta pro podání přihlášky: do 23. června 2017 (včetně), přihlášky doručené po stanovené lhůtě budou vyřazeny.
Bližší informace o pracovní pozici lze získat u vedoucího odboru správy majetku Ing. Pavla Vanča, tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes .
Místo a způsob podání přihlášky: osobně na podatelně MěÚ Cheb nebo písemně na adrese: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Pavlína Skoupá, nám. Krále Jiřího z Poděbrad 14, 350 20 Cheb 1.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.