- 30 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Místo výkonu práce Pardubice.
Požadujeme: Státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, trestní bezúhonnost, splnění ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. Praxe výhodou. Ovládání účetnictví zejména rozpočtových organizací výhodou. Znalost práce s PC (MS Office, Internet). Znalost práce v programu SAP a ASPI výhodou. Spolehlivost, komunikační schopnosti, pečlivost. Charakteristika pracovního místa: rozpis ukazatelů rozpočtu, sledování a analýza čerpání rozpočtu a plnění závazných ukazatelů, sledování čerpání rozpočtu
na správu majetku v působnosti odloučeného pracoviště, dle kompetencí daných vnitřním předpisem Úřadu pro zastupování státu ve věcech majetkových (oběh účetních dokladů) a ve spolupráci s oddělením Hospodaření s majetkem. Platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. Pracovní poměr na dobu určitou s možností změny na dobu neurčitou.
Další požadavky: zaslat strukturovaný životopis s podrobným popisem praxe, motivační dopis, souhlas
ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů se zpracováním a uchováním poskytnutých osobních údajů v personální databázi Úřadu pro zastupování státu ve věcech majetkových výhradně za účelem získání zaměstnance, a to v rozsahu nezbytném pro průběh výběrového řízení. Tento souhlas platí až do jeho odvolání, nejdéle však po dobu
1 roku od jeho zaslání. Současně s tím prohlásit, že všechny uvedené údaje jsou pravdivé.
Zaměstnanecké výhody: Stravenky, dovolená 5 týdnů.
Místo je vhodné pro absolventy a OZP
První kontakt e-mailem.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.