- 35 000 – 69 999 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme mezinárodní personálně poradenská společnost se zastoupením v 33 zemích po celém světě a dlouholetou historií v České republice. Poskytujeme specializované náborové služby pro celou řadu odvětví. Zabýváme se nejen náborem středního a top managementu, ale také executive searchem, platovými průzkumy, IT contractingem, dočasným zaměstnáváním a jinými službami na míru dle potřeb našich klientů. Nábor řešíme po celé České republice i na Slovensku. Pro naši firmu je každý kolega velmi důležitý, proto věnujeme hodně času školení a rozvoji našich zaměstnanců. V České republice působíme v kancelářích v Praze a v Brně a momentálně hledáme posilu, která se postará o chod našich kanceláří.
Budete zodpovědní za každodenní chod kanceláře Hays Prague a Brno, poskytovat plnou provozní podporu: rezervace služebních cest, správa našeho vozového parku, onboarding a offboarding zaměstnanců, schvalování faktur, asistenci našim zaměstnancům s ad hoc záležitostmi. Office Coordinátor je také zodpovědný za řízení svěřeného týmu recepce. Budete hlavním kontaktní osobou pro naše dodavatele i místní facility manažery. Budete také zodpovědní za plánování a organizaci interních akcí, jako jsou teambuildingy, výroční konference, vánoční večírky atd.
Úspěšný kandidát by měl mít zkušenosti s vedením kanceláře nebo projektovým řízením a má vynikající organizační schopnosti. Aktivní znalost angličtiny a češtiny je nutností, protože budete denně komunikovat se zaměstnanci Hays, dodavateli a IT podporou. Hledáme člověka, který sdílí stejné hodnoty jako my a má rád práci v dynamickém prostředí.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.