- 27 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Pracoviště: Ostrava
V případě zájmu pište na e-mail.
Rád/a koordinuješ a organizuješ věci kolem sebe? Jsi výborný komunikátor a rád/a pracuješ v týmu? Máš praxi v asistentských rolích a hledáš perspektivní uplatnění?
Co potřebuješ mít?
Minimálně SŠ ukončené maturitní zkouškou.
Profesionální a příjemné vystupování.
Dobrou znalost MS Office.
Vysokou zodpovědnost a pracovní nasazení.
Organizační a komunikační schopnosti.
Časovou flexibilitu, pečlivost, samostatnost, důslednost.
Odolnost vůči stresu.
Asertivní vystupování.
Proaktivní přístup.
Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič.
PROSTĚ ZVLÁDAT VŠE S ÚSMĚVEM A VYSOKÝM PROFESIONÁLNÍM NASAZENÍM.
Co budeš dělat?
Zajišťovat organizační a administrativní podporu ředitele.
Samostatně řešit svěřené úkoly.
Pravidelný reporting (iniciativa při tvorbě).
Komunikovat napříč společností a s klienty.
Vyřizovat běžnou korespondenci i emailovou.
Telefonicky řešit pohledávky společnosti.
VŠECHNO, ABY JSIS ROZŠIŘOVAL SVÉ SCHOPNOSTI A PROHLUBOVAL SVÉ ZNALOSTI.
Co ti můžeme nabídnout?
Vysoce motivující finanční ohodnocení.
Příjemné pracovní prostředí v přátelském a mladém kolektivu.
Dlouhodobou spolupráci v prosperující společnosti.
Zajímavou a různorodou práci.
Služební automobil i pro soukromé účely, notebook, mobil.
Neformální společenské aktivity.
TO CO SI SKUTEČNĚ ZASLOUŽÍŠ.
ZÍSKÁNÍ SKVĚLÝCH ZKUŠENOSTÍ DO VAŠEHO CV
Benefity: PC, mobil, občerstvení na pracovišti, příspěvek na dovolenou
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?