Office & Facility Coordinator

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Are you a cool person who wants to work for a cool company?
If you speak ENGLISH and have really good ORGANIZATIONAL SKILLS, we will welcome you on board of our top-notch firm!

As an OFFICE COORDINATOR you will be helping us with all this cool stuff:

  • Taking full care of the condition of the office (repairs, office adjustments etc.), participate on the office design
  • Ensuring that all the necessary supplies of stationery and equipment are always available and within the budget
  • Communication with suppliers, negotiating better deals
  • Administration tasks (maintain contracts/amendments and keeping them up to date, review and update Health and Safety Agenda etc.)
  • Managing business travel arrangements (transportation, accommodation, car rental, arranging accommodation and airport transfers etc.)
  • Participate in special events management (team buildings, dinners etc.)
  • Maintain record of staff attendance and working hours
  • Maintain in and out-coming emails and correspondence

REQUIREMENTS:
So far so good? Well, if your interest level is fairly high at this point, check if you fit the following requirements and APPLY right after :)

  • Minimum high school education
  • Experience in a similar position
  • Fluent English
  • Good knowledge of MS Office programs
  • Strong organizational skills – yes! That´s really important!
  • Excellent communication and presentation skills

BENEFITS:
What can be better than getting this great job? … Getting great benefits!!!

  • Flexible working hours (fix hours between 10 – 16h)
  • 5 weeks of vacation
  • 5 sick days
  • Cafeteria 4 000 CZK/month (in trial period 1 500 CZK/month)
  • Meal vouchers – 80 CZK
  • Contributions to accident and life insurance
  • Contributions to pension (3% from salary)
  • Possibility of practicing yoga in the workplace (2x/week)
  • Refreshments on workplace (fruit and very good coffee)
  • Corporate events

Location: Prague (close to metro station)

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra | Správa uprchlických zařízení… | Praha Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Asper Ut s.r.o. | Asper Ut s.r.o. | Kunratice, Praha Kunratice, Praha
  • 40 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
Talentinno s.r.o. | Talentinno s.r.o. | Staré Město, Praha Staré Město, Praha
  • 20 000 – 35 000 Kč
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 16. října
Engel & Völkers | Engel & Völkers | Smíchov, Praha Smíchov, Praha
  • 25 000 – 35 000 Kč
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 16. října
JOBSTART s.r.o. | JOBSTART s.r.o. | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro studenty
Zveřejněno: 16. října
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 16. října
Sirowa Czech s.r.o. | Sirowa Czech s.r.o. | Praha Praha
  • 30 000 – 38 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 16. října
PetCenter CZ s.r.o. | PetCenter CZ s.r.o. | Košíře, Praha Košíře, Praha
  • 35 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 16. října
O2 Czech Republic a.s. | O2 Czech Republic a.s. | Praha Praha
  • 60 000 – 90 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 16. října
Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra | Správa uprchlických zařízení… | Kamýk, Praha Kamýk, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 16. října
Sumisho Global Logistics Europe s.r.o. | Sumisho Global Logistics… | Plzeň Plzeň
  • od 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. června
People Place & Partners a.s. | People Place & Partners a.s. | Praha Praha
  • 30 000 – 39 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 23. září
HYUNDAI ENGINEERING CZECH s.r.o. | HYUNDAI ENGINEERING CZECH s.r… | Nižní Lhoty Nižní Lhoty
  • 30 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. února
Runecast Czech Republic s.r.o. | Runecast Czech Republic s.r.o. | Brno Brno
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 9. února
Dentons Europe CS LLP, organizační složka | Dentons Europe CS LLP,… | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. srpna
Foreigners.cz, s.r.o. | Foreigners.cz, s.r.o. | Praha Praha
  • 26 000 – 32 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. července
Foreigners.cz, s.r.o. | Foreigners.cz, s.r.o. | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • 26 000 – 32 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 18. ledna
People Place & Partners a.s. | People Place & Partners a.s. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 25. června
Hays Czech Republic, s.r.o. | Hays Czech Republic, s.r.o. | Brno Brno
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. července
Foreigners.cz, s.r.o. | Foreigners.cz, s.r.o. | Brno Brno
  • 23 000 – 26 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 19. listopadu
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. | PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 16. března
Hays Czech Republic, s.r.o. | Hays Czech Republic, s.r.o. | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 17. července

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Správa železnic, státní organizace, Ventishop s.r.o., ProfesKontakt, s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., Fakultní nemocnice Královské Vinohrady, Ministerstvo práce a sociálních věcí, Česká pošta, s.p., Trefoil Reality, s.r.o., Triangle Recruitment CZ s.r.o., Deklarace odpovědného podnikání z. s., NP48, s.r.o., Coweo Technologies s.r.o., Broker Investment, s.r.o., Československá obchodní banka, a. s., ABAS IPS Management s.r.o., Sécheron Hasler CZ, spol. s r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, STEELEMET, s.r.o., Engel & Völkers, Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, CreditPortal, a.s., Hasičská vzájemná pojišťovna, a.s., I. RTN s.r.o., B+N Czech Republic Facility Services s.r.o., Asper Ut s.r.o., Interpharmac, s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Agrospoj s.r.o., H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., CPHCL Panorama, s.r.o., Talentinno s.r.o., GlobalPromo s.r.o., Global Truck s.r.o., JOBSTART s.r.o., Partners Financial Services, a.s., SATUM CZECH s.r.o., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., Sirowa Czech s.r.o., EMS - Easy Marketing Solutions s.r.o., Evolution CZ s.r.o., XXXLutz, Waf-Waf Group s.r.o., Hotel Prokop Square, Advantage Consulting, s.r.o., BayWa r.e. Solar Systems s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., JCOS s.r.o., Institut klinické a experimentální medicíny, PYLONES s.r.o., Rex Concepts BK Czech s.r.o., GERBRICH s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., Jobsyno Global s.r.o., Městská část Praha 3, BU Power Systems s.r.o., PetCenter CZ s.r.o., O2 Czech Republic a.s., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., SYNERGIE TEMPORARY HELP s.r.o., Ředitelství silnic a dálnic s. p., Rex Concepts PLK Czech s.r.o., 21 Consult Group s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Back office pracovník / pracovnice, Recepční, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Dispečer / Dispečerka, Kurýr / Kurýrka, Logistik / Logistička, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Řidič / Řidička, Specialista / specialistka logistiky, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Účetní, Specialista / specialistka IT, Marketingový specialista / specialistka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Obsluha lidí, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, Náborář / Náborářka, Produkční, Dělník / Dělnice, Realitní makléř / makléřka, Elektrospecialista / Elektrospecialistka, Kontrolor / Kontrolorka, Referent / Referentka, Specialista / specialistka státní správy, Úředník / Úřednice, Řezník a uzenář / Řeznice a uzenářka, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Event manager, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Vysočany, Praha, Břevnov, Praha, Vinohrady, Praha, Nové Město, Praha, Chodov, Praha, Radlice, Praha, Modřany, Praha, Běchovice, Praha, Smíchov, Praha, Strašnice, Praha, Krč, Praha, Veleslavín, Praha, Stodůlky, Praha, Kunratice, Praha, Celá ČR, Holešovice, Praha, Staré Město, Praha, Slivenec, Praha, Vokovice, Praha, Libeň, Praha, Dejvice, Praha, Ruzyně, Praha, Žižkov, Praha, Letňany, Praha, Košíře, Praha, Kamýk, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

agenda design
Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT