- 50 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Jsi pečlivý/pečlivá na papíry, umíš si práci dobře zorganizovat a nerozhodí Tě komunikace v angličtině? Hledáš fajn práci bez "píchaček", v prima kolektivu a s možností dalšího růstu?
Pro fungující montážní společnost hledám sympatického a usměvavého kandidáta/kandidátku na pozici Asistentky s potenciálem na funkci Office managera!
Náplní práce je administrativní podpora montážních zakázek:
- zpracování a kompletace podkladů pro výběrová řízení
- zajištění všech potřebných povolení a certifikací před realizací zakázky
- komunikace s úřady
- podpora v personalistice (smlouvy, vstupní dokumentace, zakládání osobních karet do systému)
- kompletace podkladů po ukončení zakázky (podklady k fakturaci, fakturace, hlídání splatností, podklady k výplatám atd.)
- ad hoc úkoly pro vedení firmy
- SŠ/VŠ vzdělání
- práce na PC (MS Office, Pohoda, Helios, SAP či jiné)
- řp. B podmínkou
- AJ mluveným slovem podmínkou
- orientace v administrativě a základech účetnictví výhodou
- schopnost týmové práce
- výborné organizační a komunikační dovednosti
- stabilní plat s možným růstem po zapracování
- 2x ročně příspěvek na dovolenou (15.000Kč)
- firemní palivovou kartu i k soukromým účelům
- mobil a notebook
- týden dovolené navíc
- flexibilní pracovní dobu s možností homeoffice
- přátelskou atmosféru a neformální firemní kulturu
Nástup možný ihned, životopisy mi prosím zasílejte přes ikonu "odpovědět".
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?