Asistentka/Office manager

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Lokalita Dolní Roveň
Firma ManpowerGroup s.r.o.

Tato nabídka již není aktuální.

Podívejte se na aktuální nabídky:

Popis pozice:

Jsi pečlivý/pečlivá na papíry, umíš si práci dobře zorganizovat a nerozhodí Tě komunikace v angličtině? Hledáš fajn práci bez "píchaček", v prima kolektivu a s možností dalšího růstu?

Pro fungující montážní společnost hledám sympatického a usměvavého kandidáta/kandidátku na pozici Asistentky s potenciálem na funkci Office managera!

Náplní práce je administrativní podpora montážních zakázek:

- zpracování a kompletace podkladů pro výběrová řízení

- zajištění všech potřebných povolení a certifikací před realizací zakázky

- komunikace s úřady

- podpora v personalistice (smlouvy, vstupní dokumentace, zakládání osobních karet do systému)

- kompletace podkladů po ukončení zakázky (podklady k fakturaci, fakturace, hlídání splatností, podklady k výplatám atd.)

- ad hoc úkoly pro vedení firmy

Profil kandidáta:

- SŠ/VŠ vzdělání

- práce na PC (MS Office, Pohoda, Helios, SAP či jiné)

- řp. B podmínkou

- AJ mluveným slovem podmínkou

- orientace v administrativě a základech účetnictví výhodou

- schopnost týmové práce

- výborné organizační a komunikační dovednosti

Nabízíme:

- stabilní plat s možným růstem po zapracování

- 2x ročně příspěvek na dovolenou (15.000Kč)

- firemní palivovou kartu i k soukromým účelům

- mobil a notebook

- týden dovolené navíc

- flexibilní pracovní dobu s možností homeoffice

- přátelskou atmosféru a neformální firemní kulturu

Nástup možný ihned, životopisy mi prosím zasílejte přes ikonu "odpovědět".

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2021 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena