- Plný úvazek

Grafton Recruitment s.r.o.
Office Manager
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás
Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Chcete být v týmu mezinárodní developerské společnosti? Pokud vám nedělá problémy každodenní komunikace v angličtině a máte již nějaké zkušenosti z administrativy, neváhejte číst dál a přihlásit se!
Hledáme Office managera!
Náplň práce:
- Administrativní podpora obchodnímu řediteli a business development týmu
- Plánování kalendáře svému týmu
- Organizování pracovních cest a příprava programu
- Zodpovědnost za aktuální data ve firemní databázi
- Příprava obchodních dokumentů ve Wordu a Excelu (v ČJ i AJ)
- Překlady dokumentů
- Komunikace s dodavateli, zajišťování občerstvení, úklidové služby
- Vítání návštěv, uvádění do zasedacích místností
- Vyřizování emailů, telefonátů
- Ad-hoc úkoly
Lokalita: Praha 1
Nástup: ASAP
Smlouva: na dobu neurčitou
POŽADAVKY:
- SŠ vzdělání
- Zkušenost z obdobné pozice 3+ let
- Výborná znalost anglického jazyka
- Znalost CRM výhodou
- Nadstandartní znalost MS Office
BENEFITY:
- 5 týdnů dovolené
- možnost jazykového vzdělávání
- flexibilní pracovní dobu



