- 15 000 – 16 000 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Společnost Profispolečnosti.cz s.r.o. zabývající se komplexním právním servisem v oblasti obchodního práva, správou vlastního a cizího majetku hledá do pracovního týmu vhodného kandidáta na pozici administrativní pracovník/pracovnice. Nástup možný ihned. Více o společnosti na www.profispolecnosti.cz, www.profisidla.cz, www.maurlegal.cz
Nabízíme pozici v oblasti administrativy ve společnosti, která již více jak 10 let poskytuje svým klientům právní služby s důrazem na loajalitu, kvalitu a spolehlivost.
Správa nemovitostí ve vlastnictví naší společnosti
Komunikace s úřady, obsluha datových schránek
Fakturace, řešení pohledávek
Vyřizování, řešení požadavků klientů
Aktivní komunikace s klienty, vyřizování dotazů
Správa poštovních zásilek klientů naší společnosti
Náplň práce v kanceláři i v terénu
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Požadujeme minimálně SŠ vzdělání
Komunikativní úroveň AJ
Komunikativní reprezentativní vystupování
Spolehlivost, zodpovědnost, aktivní přístup, samostatnost
Očekáváme, že nový kolega/kolegyně bude mít chuť pracovat a profesně se rozvíjet
Přátelské pracovní prostředí
Odpovídají ohodnocení
Teambuildingové akce (1 týden v roce, zahraničí)
Mobilní telefon
Pracovní doba: PO - PÁ od 8:30 hod. do 17 hod. (PÁ do 16 hod.)
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?