- Plný úvazek
Jsme dynamická skupina start-up firem jménem NEWMAN. Zabýváme se dodávkami pracovníků do výroby a dodávkou různých specializovaných prací především pro automobilový průmysl. Působíme v Česku, na Slovensku a plánujeme rozvoj také do Maďarska.
Aktuálně hledáme office manažera/manažerku do naší pražské kanceláře.
Náplň práce:
- Zajištění chodu základní administrativy (příprava podkladů pro mzdy, komunikace s dodavateli, komunikace s účetní kanceláří);
- Příprava podkladů pro fakturaci, odesílání faktur;
- Objednávky servisu našich vozů, řešení pojistných událostí;
- Školení nových THP pracovníků na IS firmy;
- Asistentská činnost pro jednatele;
- Různorodé úkoly související s rozvojem firmy;
- Komunikace s kolegy z regionálních poboček;
- Zajištění chodu kanceláře.
Požadujeme:
- Alespoň SŠ vzdělání s maturitou;
- Komunikační schopnosti, organizační schopnosti;
- Schopnost nacházet ve věcech systém, pořádkumilovnost, přesnost;
- Odpovědnost, schopnost přizpůsobit se situacím;
- Ochotu pracovat v menším kolektivu;
- Alespoň základní znalost Aj.
Nabízíme:
- Dynamickou, pestrou práci díky které si uděláte velmi širokou praxi;
- Možnost kariérního růstu díky rychlému rozvoji firmy;
- Možnost organizovat si velké části práci sám;
- Částečná možnost homeoffice;
- Platové ohodnocení dle dohody a zkušeností;
- Odolnost vůči stresu (pevné termíny uzávěrek).
V případě vážného zájmu, nám zašlete svůj životopis a motivační dopis, zavoláme Vám.
Nástup možný od 1.10..



