- Plný úvazek

Staň se součástí oddělení transferových cen jako odborný Asistent/ka !
Máš vysokoškolské vzdělání v oboru ekonomie, účetnictví nebo oceňování? Nebo jsi studentem posledních ročníků těchto oborů? Chceš nastartovat svojí kariéru v oboru, který má budoucnost? Láká tě mít šéfa, který se těší, že ti bude předávat své know-how a je připraven se ti opravdu věnovat? Toužíš poznat nové inspirativní pracovní prostředí a skutečné profesní výzvy v týmu, který nemá dnes na trhu konkurenci?
Pokud ano, moc rádi se s tebou seznámíme!
Co Tě u nás čeká?
• Nahlédneš do komplexnich interních procesů a pochopíš, jak funguje business díky pestrému portfoliu klientů z různých oborů zahrnující jak lokální podniky střední velikosti, tak velké nadnárodní korporace.
• Pod vedením předních expertů v oblasti transferových cen budeš pracovat na projektech pro naše klienty a spolupodílet se na přípravě transfer-pricingových dokumentací a závazných posouzení.
• Budeš spolupracovat na analýzách přeshraničních transakcí.
• Budeš připravovat srovnávací analýzy, zpracovávat finanční data a pracovat s databázemi.
• Zapojíme tě do projektů, které jsou prováděny v rámci spolupráce skupiny Grant Thornton na mezinárodní úrovni.
• Čeká tě příležitost se kontinuálně vzdělávat, a to na základě externích školení, interniho školícího programu GT Academy nebo metodických školení v rámci TP týmu.
• Pronikneš do fungování řady firem a hodně se toho u nás naučíš. To ti můžeme slíbit.
• Především proaktivnost a zájem se rozvíjet a učit od kolegů.
• Výbornou znalost českého jazyka
• Výhodou je znalost práce v databázích TP Catalyst, Bloomberg, Eikon apod.
• Aktivní přístup k řešení problémů.
• Základní znalosti účetních a daňových předpisů.
• Analytické myšlení, organizační schopnosti a flexibilitu.
• Schopnost týmové spolupráce, ale zároveň i samostatnost při realizaci projektů.
• Odpovědnost za splnění zadané práce.
• Znalost základních metodických postupů při posouzení cenotvorby u běžných vnitroskupinových transakcí, principů jejich propočtů a terminologie je výhodou.
• Samozřejmostí je dobrá znalost MS Office, především Word a Excel.
• Dobrou angličtinu na úrovni B2 nebo lépe, protože budeš studovat materiály v angličtině a pracovat se zahraničními databázemi.
• Skvělou příležitost nastartovat kariéru v prestižním oboru po boku zkušených odborníků, kteří tě povedou.
• Komplexní školicí program a podporu při odborných zkouškách a certifikacích, a to nejenom z oblasti daňového poradenství, ale podpoříme tě i při studiu jazyků.
• Nové moderní kanceláře na Pankráci s výbornou dostupností a krásným výhledem na Prahu.
• Zajímavé pracovní benefity i finanční ohodnocení.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?