- 50 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
Staň se součástí oddělení transferových cen jako odborný Asistent/ka !
Máš vysokoškolské vzdělání v oboru ekonomie, účetnictví nebo oceňování? Nebo jsi studentem posledních ročníků těchto oborů? Chceš nastartovat svojí kariéru v oboru, který má budoucnost? Láká tě mít šéfa, který se těší, že ti bude předávat své know-how a je připraven se ti opravdu věnovat? Toužíš poznat nové inspirativní pracovní prostředí a skutečné profesní výzvy v týmu, který nemá dnes na trhu konkurenci?
Pokud ano, moc rádi se s tebou seznámíme!
Co Tě u nás čeká?
• Nahlédneš do komplexnich interních procesů a pochopíš, jak funguje business díky pestrému portfoliu klientů z různých oborů zahrnující jak lokální podniky střední velikosti, tak velké nadnárodní korporace.
• Pod vedením předních expertů v oblasti transferových cen budeš pracovat na projektech pro naše klienty a spolupodílet se na přípravě transfer-pricingových dokumentací a závazných posouzení.
• Budeš spolupracovat na analýzách přeshraničních transakcí.
• Budeš připravovat srovnávací analýzy, zpracovávat finanční data a pracovat s databázemi.
• Zapojíme tě do projektů, které jsou prováděny v rámci spolupráce skupiny Grant Thornton na mezinárodní úrovni.
• Čeká tě příležitost se kontinuálně vzdělávat, a to na základě externích školení, interniho školícího programu GT Academy nebo metodických školení v rámci TP týmu.
• Pronikneš do fungování řady firem a hodně se toho u nás naučíš. To ti můžeme slíbit.
• Především proaktivnost a zájem se rozvíjet a učit od kolegů.
• Výbornou znalost českého jazyka
• Výhodou je znalost práce v databázích TP Catalyst, Bloomberg, Eikon apod.
• Aktivní přístup k řešení problémů.
• Základní znalosti účetních a daňových předpisů.
• Analytické myšlení, organizační schopnosti a flexibilitu.
• Schopnost týmové spolupráce, ale zároveň i samostatnost při realizaci projektů.
• Odpovědnost za splnění zadané práce.
• Znalost základních metodických postupů při posouzení cenotvorby u běžných vnitroskupinových transakcí, principů jejich propočtů a terminologie je výhodou.
• Samozřejmostí je dobrá znalost MS Office, především Word a Excel.
• Dobrou angličtinu na úrovni B2 nebo lépe, protože budeš studovat materiály v angličtině a pracovat se zahraničními databázemi.
• Skvělou příležitost nastartovat kariéru v prestižním oboru po boku zkušených odborníků, kteří tě povedou.
• Komplexní školicí program a podporu při odborných zkouškách a certifikacích, a to nejenom z oblasti daňového poradenství, ale podpoříme tě i při studiu jazyků.
• Nové moderní kanceláře na Pankráci s výbornou dostupností a krásným výhledem na Prahu.
• Zajímavé pracovní benefity i finanční ohodnocení.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.