- 50 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
Pracoviště: Benešov
Náplň práce: vedení odborného oddělení (kurátoři, edukátoři, PR) Odpovědnost za přípravu a realizaci stálé expozice ze sbírek muzea. Metodické vedení, dohled a spolupráce na výstavních a jiných muzejních projektech. Příprava výstavních plánů. Vlastní odborná práce – tvorba místa, publikací apod.
Pružná pracovní doba, 25 dní dovolené, + 3 dny indis. volna, možnost home office, stravenkový paušál, FKSP, příjemné pracovní prostředí. Pracovní notebook a služební telefon, volné vstupy do objektů muzeí a galerií (AMG, ICOM)
Náležitosti přihlášky: Strukturovaný životopis, kopie dokladu o nejvyšším ukončeném vzdělání, motivační dopis, portfolio dosud realizovaných projektů. Přihlášky zasílejte do 2.6.2024. Info o výběrovém řízení na adrese: mudbenesov.cz/rizeni

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.