- 30 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
Pracoviště: Čajkovského 4235/47, 695 01 Hodonín.
Co Váš čeká: administrace faktur, objednávek zpracování rozpočtů a nabídek smluvních partnerů, správa agendy zákazníků, účast na poradách dispečinku vč. zápisu, práce v interním systému a SAP, úprava tabulek
Co byste měl/a splňovat: SŠ vzdělání, znalost práce s PC, MS Office – Word, Excel, Outlook, AJ nebo NJ na komunikativní úrovni vítaná, příjemné vystupování a komunikativnost, organizační schopnosti, samostatnost, spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost, ochotu učit se nové věci.
Na co se můžete těšit: motivující finanční ohodnocení, lidský přístup k pracovní době (homeoffice, pružná pracovní doba), 2 dny sick days navíc, stravenky, příspěvky na sport a relaxaci, možnost vzdělávat se (školení dle potřeby), služební telefon.
Kontakt na tel. zobrazit tel. číslo , na mail: e-mail přes , www.airtechnology.cz

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.