Odborný/á asistent/ka v oddělení Nákup Orga Stammdaten

Břevnov, Praha
Smluvní vztah
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Vhodné také pro

O nás

Kaufland Česká republika v.o.s.

Jsme úspěšná a stabilní mezinárodní obchodní společnost, která po celé republice provozuje 138 prodejen, 2 distribuční centra v Modleticích u Prahy a v Olomouci a vlastní masozávod v Modleticích u Prahy.

V České republice zaměstnáváme v současnosti více než 25 000 lidí na pozicích nejrůznějšího charakteru: prodavač, skladník, řezník, grafik, účetní, ajťák, nákupčí, personalista, manažer, architekt a mnoho dalších profesí. Práci nebo praxi u nás získáte, ať jste učeň, student, absolvent nebo odborník se zkušenostmi.

Co tě u nás bude bavit

  • tvá práce bude úzce spjata s chodem oddělení Nákupu, ale bude mít vliv i na bezproblémový chod mnoha jiných oddělení
  • čeká tě systémové zakládání artiklů do sortimentu
  • listování či vylistování sortimentu, tak aby zboží mohlo být objednáno/přijato či naopak ukončeno
  • údržba kmenových dat artiklů a dodavatelů
  • změny nákupních či prodejních cen
  • dohled nad správností procesů a dat oddělení Nákupu díky přípravě různých kontrolních sestav
  • práce se SAP, kde dostaneš možnost posunout se na pokročilejší level
  • komunikace s kolegy z jiných oddělení (logistika, akční management, CRM…)
  • a mnoho jiných pestrých ad hoc činností

Jak si tě představujeme

  • jsi pečlivý, flexibilní a komunikativní
  • s PC jsi kamarád (MS Office/Excel, Google Workspace)
  • tvou znalost SAP uvítáme, ale umíme tě vše naučit
  • data si dáváš do souvislostí, umíš je interpretovat
  • jsi týmový hráč, ale zároveň dokážeš pracovat samostatně
  • máš základní znalost Aj/NJ

Co za to dostaneš

  • smlouvu na dobu určitou u TOP zaměstnavatele (zástup MD/RD)
  • po zapracování budeš moct vyměnit open space za home office a pracovat z domova (2 dny v týdnu)
  • benefitní systém Cafeteria – vybereš si jakýkoliv benefit ze široké nabídky
  • za poctivou práci dostaneš 25 dní dovolené
  • příspěvek na stravování
  • využití nonstop online lékařské konzultace (uLékaře.cz)
  • díky MultiSport kartě možnost využívat nejrůznější sportoviště nebo bazény
  • možnost kariérního růstu
  • placené volno při doprovodu prvňáčka v jeho 1. školní den
  • přispějeme ti na důležité životní události (příspěvek na svatební kytici a při narození dítěte)
  • vánoční balíček
  • firemní akce (např. vánoční večírek, grilovačka)
  • parkování

Benefity

  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na vzdělávání

Sídlo firmy

Kaufland Česká republika v.o.s.
Bělohorská 2428/203
169 00 Praha

IČO: 25110161
Datová schránka: 8hvyjy8
Další informace:
GPS: 50.0786181,14.4321355,
S-JTSK: -748671.84 -1043292.10, RUIAN: 27931846

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.