- Plný úvazek
O nás
SvětKaravanů.cz je přední český e-shop v oblasti prodeje příslušenství pro karavany a kempování. Jsme stabilní firma, která byla založena v roce 2010. Prodáváme vše od kempinkového nábytku, přes stany, až po specializované díly do karavanů.
Aktuálně máme padesát zaměstnanců a obrat přes tři sta milionů korun. Poskytujeme špičkové služby našim zákazníkům a současně pečujeme o spokojenost našich zaměstnanců. Dbáme na atmosféru v týmu a nabízíme velmi nadstandartní benefity, které nejsou v našem okolí vůbec běžné. Ze zisku podporujeme rozvoj našich zaměstnanců, ekologii a dobročinné projekty.
Nyní máš i ty šanci pracovat ve firmě, kde můžeš realizovat své nápady a naučíš se spoustu nových věcí. Pokud se ti dobře povede, můžeš postupovat vzhůru a růst společně s firmou. Pokud skutečně chceš dělat něco smysluplného, přicházet s návrhy a máš snahu věci zlepšovat, tak hledáme tebe.
Na oddělení naší zákaznické péče hledáme vyzrálou a prozákaznicky orientovanou osobnost. Nabízíme zajímavou pracovní pozici, která je spojena se zajištěním hladkého chodu oddělení, kde se vše točí kolem našich zákazníků. Povedeš také svůj vlastní tým, budeš se podílet na jeho školení a motivaci k lepším pracovním výkonům. Zároveň budeš pečovat o naše zákazníky a vymýšlet různé zlepšováky, aby se cítili jako v bavlnce. Tvým přímým nadřízeným bude obchodní ředitel společnosti, takže budeš blízko vedení společnosti a máš možnost přímo ovlivnit výsledky firmy. Tato pozice je také výzva pro někoho, kdo se chce posunout profesně i v životě.
Čemu se u nás budeš věnovat?
- zodpovědnost za práci týmu a zároveň osobní zapojení do chodu zákaznické podpory (hovory, e-maily, chaty)
- analýza nejčastěji se vyskytujících požadavků a jejich předávání příslušným oddělením
- vedení a péče o tým zákaznické podpory vč. náboru, rozvoje, podpory a motivace
- zlepšování postupů a procesů vedoucí ke spokojenosti zákazníků i týmu
- analýza dat a pravidelné sledování nastavených KPI
- spolupráce na plánované expanzi
Jaké zkušenosti a dovednosti se ti budou hodit?
- praxe s vedením týmu (call centrum, zákaznický servis apod.)
- zkušenosti se softwarovými nástroji pro správu zákaznické podpory (např. DAKTELA aj.)
- excel pro tebe není strašákem, ale parťákem
- aktivní znalost angličtiny (min. úroveň B2) je tvou nezbytnou výbavou
- výborné komunikační dovednosti a zákaznicky orientovaný styl práce
- bez pečlivosti a důslednosti se ve svém týmu neobejdeš
Proč do toho jít s námi?
- budeš mít zajímavou práci na hlavní pracovní poměr v oblasti e-commerce
- nakoukneš pod pokličku úspěšného e-shopu, který každý rok roste o více jak 50 %
- dostaneš u nás rozmanité příležitosti pro seberealizaci, osobní růst a rozvoj
A také máme hromadu benefitů:
- 25 dnů dovolené v kalendářním roce
- měsíční benefity v hodnotě téměř 5.000,- Kč:
- plně hrazené stravenky 150,- Kč/den
- cafeterie s měsíčním příspěvkem 500,- Kč
- MultiSport kartu s měsíčním příspěvkem 550,- Kč
- ovoce, káva a čaj zdarma na pracovišti
- dárky při speciálních příležitostech (narozeniny, výročí, narození dítěte aj.) - online výuka angličtiny s rodilým mluvčím zcela zdarma
- zajímavá nabídka kurzů a školení
- zaškolení od služebně starších kolegů
- ocenění za zajímavé inovativní nápady atp.
- zaměstnanecké slevy na nabízené zboží
- možnost zapůjčení obytného vozu pro zaměstnance
- firemní akce (teambuildingy, společné snídaně aj.)
- skvělá dostupnost z Prahy (20 min. ze Zličína), Berouna, Hořovic
Benefity
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy / prémie
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Kafetérie
- Slevy na firemní zboží
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí
- Závodní stravování
- Občerstvení na pracovišti
- Dog-friendly office
- Cyclist-friendly office
- Parkoviště