- Plný úvazek
Do našeho týmu hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Specialista/ka zákaznické linky.
Jsme stabilní, rychle se rozrůstající firma, která zajišťuje zákaznickou linku pro významného klienta.
Jaká je náplň této pozice?
Úkolem Specialisty zákaznické linky je především orientovat se na zákazníkův dotaz a správné řešení. Dotazy přicházejí v telefonické či písemné formě. Důkladné proškolení a udržování znalostí formou školení jsou samozřejmostí. Nejsou proto potřeba speciální znalosti – vše Vás naučíme. Provozní doba zákaznické linky je Po-Ne 7:00 do 22:00h – směny dle dohody. Případně lze domluvit směnování i Po-Pá 8–18. Nabízíme plný úvazek i zkrácený.
Požadujeme:
- Komunikativnost,
- znalost práce na PC,
- aktivní přístup k práci,
- ochotu pracovat ve směnném provozu.
Nabízíme:
- Zázemí stabilní společnosti,
- práci v přátelském prostředí,
- práci na projektech pro známé společnosti,
- stravenkový paušál,
- 25 dní dovolené,
- plánování směn na míru pro každého zaměstnance,
- příspěvek na volnočasové aktivity,
- po zaškolení možnost práce z domu,
- propracovaný systém vzdělávání a rozvoje zaměstnanců,
- pravidelné firemní snídaně, teambuildingy a společné firemní akce.
Termín nástupu a forma pracovní smlouvy dohodou.
Zaujala Vás naše pracovní nabídka? Tak neváhejte a nechte nám na sebe kontakt.
Rádi Vás pozveme na osobní setkání, kde vám pozici blíže představíme.
Těšíme se na Vás!