- 28 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
Do našeho týmu hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Specialista/ka zákaznické linky.
Jsme stabilní, rychle se rozrůstající firma, která zajišťuje zákaznickou linku pro významného klienta.
Jaká je náplň této pozice?
Úkolem Specialisty zákaznické linky je především orientovat se na zákazníkův dotaz a správné řešení. Dotazy přicházejí v telefonické či písemné formě. Důkladné proškolení a udržování znalostí formou školení jsou samozřejmostí. Nejsou proto potřeba speciální znalosti – vše Vás naučíme. Provozní doba zákaznické linky je Po-Ne 7:00 do 22:00h – směny dle dohody. Případně lze domluvit směnování i Po-Pá 8–18. Nabízíme plný úvazek i zkrácený.
Termín nástupu a forma pracovní smlouvy dohodou.
Zaujala Vás naše pracovní nabídka? Tak neváhejte a nechte nám na sebe kontakt.
Rádi Vás pozveme na osobní setkání, kde vám pozici blíže představíme.
Těšíme se na Vás!

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.