- 26 500 – 34 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Do našeho skvělého týmu hledáme posily na pozice Pracovníků oddělení zákaznické péče. Jaká je náplň této pozice? Aktivně odbavovat odchozí hovory a pomáhat zákazníkům s jejich dotazy, které zanechají na webu. Hovory jsou informační i prodejní, záleží na požadavku zákazníka.
PRACOVIŠTĚ HRADEC KRÁLOVÉ I PARDUBICE – PO ZAŠKOLENÍ MOŽNOST PRÁCE Z DOMU.
Aktuálně doplňujeme tým o další pracovníky, přidejte se k nám! Není potřeba předchozí praxe. Samozřejmostí je důkladné zaškolení,
Pracovní doba Po-Pá 8–18 (směnu si tedy plánujete v tomto rozmezí na míru, lze i směnování pouze od 8 hodin apod.)
Jsme Go Digital! – společnost zaměřující se již 6 let na profesionální zákaznickou péči a digitální služby. Do portfolia našich služeb patří také správa věrnostních klubů, organizace spotřebitelských soutěží a rozesílky výher a vzorků. Zákaznická péče je naše specialita.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.