- 25 000 – 30 000 Kč
- Plný úvazek

Městský úřad požaduje splnění následujících podmínek: minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou – vítán technický obor, schopnost komunikace s klientem, dokonalá znalost práce s PC, – samostatnost v rozhodování, ochota vzdělávat se, řidičské oprávnění pro skupinu „B“,– přesnost a pečlivost při nakládání se zpracovávanými údaji, vítána: odborná znalost či praxe v oblasti výroby, oprav, údržby nebo prodeje automobilů, znalost psaní všemi deseti.
Výhodou je: – zkouška zvláštní odborné způsobilosti na úseku registru silničních vozidel, praxe ve státní správě nebo samosprávě, praxe na úseku registru silničních vozidel.
Všechny bližší informace (předpoklady, požadavky) k obsazení tohoto pracovního místa jsou zveřejněny ve vyhlášeném výběrovém řízení. Přihlášku s dalšími požadovanými dokumenty uchazeči doručí na adresu: Městský úřad Kutná Hora, oddělení personální a krizového řízení, Havlíčkovo náměstí 552/1, 284 01 Kutná Hora do 29.5.2019 včetně poštou nebo osobně v obálce na podatelnu Městského úřadu Kutná Hora. Obálku označí: „Neotvírat Výběrové řízení na pracovní pozici referent dopravy na úseku registru silničních vozidel“.
Stručný popis pracovní činnosti: Referent pro silniční a městskou dopravu na úseku registru silničních vozidel vykonává státní správu na úseku agendy evidence vozidel podle zákona č. 56/2001 Sb., zajišťuje agendu na úseku technických průkazů vozidel, provádí změny v úředních dokladech (tj. změnu vlastníka a provozovatele vozidla, vydává doklady a registrační značky k vozidlu, vyřazuje dočasně či trvale vozidlo z provozu, zapisuje tažné zařízení a další), kontroluje správnost údajů v evidencích, registrech a vydaných dokladech, provádí výpis z centrálního registru vozidel pro další orgány státní správy, soudy a exekutora apod.
Zaměstnanecké výhody: Stravenky, příspěvek na penzijní připojištění.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?