- Plný úvazek

Všechny bližší informace (předpoklady, požadavky) k obsazení tohoto pracovního místa jsou zveřejněny ve vyhlášeném výběrovém řízení. Přihlášku spolu s dalšími požadovanými dokumenty uchazeči doručí na adresu: Městský úřad Kutná Hora, oddělení personální a krizového řízení, Havlíčkovo náměstí 552/1, 284 01 Kutná Hora do 31.1.2017 včetně poštou nebo osobně v obálce na podatelnu Městského úřadu. Obálku označí: „Neotvírat Výběrové řízení na pracovní pozici referent dopravy MěÚ Kutná Hora“.
Další požadavky: schopnost komunikace s klientem, dokonalá znalost práce na PC, ŘP sk. B, vítána odborná znalost v oblasti výroby, oprav, údržby, prodeje automobilů, přesnost a pečlivost při nakládání se zpracovanými údaji.
Stručný popis pracovní činnosti:
Referent dopravy na úseku registru motorových vozidel vykonává státní správu na úseku evidence vozidel podle zákona č. 56/2001 Sb., – aktualizuje evidenci vozidel v centrálním registru vozidel, provádí změnu vlastníka nebo provozovatele vozidla, vydává doklady a registrační značky k vozidlu, ukládá doklady od vozidla do depozitu, trvale vyřazuje vozidlo z provozu, provádí výpis z registru vozidel pro státní správu, soudy, zapisuje montáž tažného zařízení na vozidlo, výměnu karosérie apod.,
Nabízíme: stravenky, příspěvek na penzijní připojištění
Kontaktní osoby: zobrazit tel. číslo – vedoucí Odboru dopravy a silničního hospodářství MěÚ Kutná Hora, zobrazit tel. číslo – vedoucí oodělení správy dopravněsprávních agend MěÚ Kutná Hora
, e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?