- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Městský úřad požaduje splnění následujících podmínek: ukončené minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou – vítán právní směr. Výhodou je právnické vzdělání nebo zvláštní odborná způsobilost k přestupkovému řízení ve věci veřejného pořádku, občanského soužití a majetku, dále je výhodou minimálně 5 let praxe na úseku projednávání přestupků.
Dále požadujeme: schopnost komunikace s klientem, znalost práce na PC , řidičské oprávnění skupiny „B“, samostatnost, pečlivost, spolehlivost, flexibilita – základní orientaci v právních předpisech týkajících se projednávání přestupků, zejména zák. č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, ve znění pozdějších předpisů, – zák. č. 251/2016 Sb., o některých přestupcích, ve znění pozdějších předpisů, – zák. č. 200/1990 Sb., o přestupcích, ve znění pozdějších předpisů, zák. č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, zák. č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů, zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.
Všechny bližší informace (předpoklady, požadavky) k obsazení tohoto pracovního místa jsou zveřejněny ve vyhlášeném výběrovém řízení, které současně přikládám. Přihlášku s dalšími požadovanými dokumenty uchazeči doručí na adresu: Městský úřad Kutná Hora, oddělení personální a krizového řízení, Havlíčkovo náměstí 552/1, 284 01 Kutná Hora do 2.6.2017 včetně poštou nebo osobně v obálce na podatelnu Městského úřadu Kutná Hora. Obálku označí: „Neotvírat Výběrové řízení na pracovní pozici referent na úseku přestupků MěÚ Kutná Hora“.
Stručný popis pracovní činnosti: projednávání přestupků proti pořádku ve státní správě a samosprávě, přestupky proti veřejnému pořádku, občanskému soužití a majetku – v obvodu působnosti města Kutná Hora a za obce nacházející se ve správním obvodu obce s pověřeným obecním úřadem, dále projednává přestupky jako obecní úřad obce s rozšířenou působností, vše v rozsahu stanoveném vnitřním předpisem Městského úřadu Kutná Hora (organizační řád).
Nabízíme: stravenky, příspěvek na penzijní připojištění.
V případě zájmu postupujte dle výše popsaného. Každý uchazeč bude písemně vyrozuměn.
Místo výkonu práce: Havlíčkovo nám. 552/1, Kutná Hora
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?